Hallo allemaal

Fambler

MF'er
29 jun 2019
82
28
Leeuwarden
Ik ben Auke, 22 jaar oud en woon in Groningen. Ik ben in februari van dit jaar gaan kijken naar de optie om te gaan motorrijden voor woon-werk. Verkeer in de drukkere uren hier in Groningen is namelijk vreselijk druk en de vele wegwerkzaamheden hielpen dit ook niet echt te verminderen.
Ik ben rond gaan kijken vanuit puur praktisch perspectief, maar het sloeg al snel over naar een obsessie voor alles wat met motoren te maken heeft.
Ik heb verder niemand in mijn directe omgeving die rijdt en ik heb de eerste 21 jaar van mijn leven ook niks gehad met motoren. Er gaat nu dan ook een wereld voor me open, valt me nu pas op hoeveel motoren er ook op de weg rijden, was me nooit opgevallen dat het er zoveel waren.

Maar goed, ik wil jullie alvast bedanken voor de technische informatie op dit forum. Hoewel ik pas 26 september af mag rijden, heb ik al wel een oude fzs 600 gekocht om op te frissen en alvast wat te leren over onderhoud. Ik stuur wel een foto in als deze klaar is!
 
Hoi Auke!

Welkom hier!!

Verkeer in de drukkere uren hier in Groningen is namelijk vreselijk druk
Ik zou naar de Randstad verhuizen. :+

Veel succes de 26e!!
Als je straks een reden zoekt om te rijden dan zou ik eens naar de diverse spelletjes op dit forum kijken. Mag je ook meteen met foto's van je stalen ros strooien. *D
 
:W Auke
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan