Hallo allemaal

Lizzy26

Rookie
11 sep 2019
12
14
Zit al een tijdje mee te lezen op het forum en heb toch maar besloten om lid te worden vanwege;
1: de gezelligheid uiteraard!
2: tips en tricks
3: ken momenteel niet veel mensen die ook motor rijden, dus wellicht doe ik hier nog een gezellig tourmaatje op:]

Ben 26 jr en heb sinds kort een GSX-R 600 K7 waar ik tot nu toe heel veel plezier mee heb en hoop dat nog lang zo te houden. Mij zal je voornamelijk in regio Roosendaal aantreffen.

Groetjes!

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
12.961
1.558
Welkom,mooie Soes,ik woon ook in de buurt van Roosendaal,een mooi gebied waar je lekker kan rijden en
vooral weinig Politie ziet. ;)

Lizzy26

Rookie
11 sep 2019
12
14
Dankjewel . En inderdaad een mooi gebied. Ben al opzoek geweest naar mooie/leuke rondjes om te rijden. Dus al je suggesties hebt , altijd welkom.

Klopt, en de oom agent die ik wel eens tegenkom is gelukkig altijd goed gehumeurd:)

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
12.961
1.558
Dankjewel . En inderdaad een mooi gebied. Ben al opzoek geweest naar mooie/leuke rondjes om te rijden. Dus al je suggesties hebt , altijd welkom.

Klopt, en de oom agent die ik wel eens tegenkom is gelukkig altijd goed gehumeurd:)
Ik zelf rij meestal binnendoor in het gebied bij Rucphen en ook vaak in noord België richting Essen,bij Schijf heb je ook een aantal mooie wegen.