Hallo allemaal

Lizzy26

Rookie
11 sep 2019
14
16
Zit al een tijdje mee te lezen op het forum en heb toch maar besloten om lid te worden vanwege;
1: de gezelligheid uiteraard!
2: tips en tricks
3: ken momenteel niet veel mensen die ook motor rijden, dus wellicht doe ik hier nog een gezellig tourmaatje op:]

Ben 26 jr en heb sinds kort een GSX-R 600 K7 waar ik tot nu toe heel veel plezier mee heb en hoop dat nog lang zo te houden. Mij zal je voornamelijk in regio Roosendaal aantreffen.

Groetjes!
 
:W Lizzy
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Welkom,mooie Soes,ik woon ook in de buurt van Roosendaal,een mooi gebied waar je lekker kan rijden en
vooral weinig Politie ziet. ;)
 
Dankjewel . En inderdaad een mooi gebied. Ben al opzoek geweest naar mooie/leuke rondjes om te rijden. Dus al je suggesties hebt , altijd welkom.

Klopt, en de oom agent die ik wel eens tegenkom is gelukkig altijd goed gehumeurd:)
 
Dankjewel . En inderdaad een mooi gebied. Ben al opzoek geweest naar mooie/leuke rondjes om te rijden. Dus al je suggesties hebt , altijd welkom.

Klopt, en de oom agent die ik wel eens tegenkom is gelukkig altijd goed gehumeurd:)
Ik zelf rij meestal binnendoor in het gebied bij Rucphen en ook vaak in noord België richting Essen,bij Schijf heb je ook een aantal mooie wegen.
 
Essen ben ik nog niet geweest, ga ik een keer proberen. Bedankt voor de tip :t
 
Niet zo heel ver dus ga ik volgend seizoen zeker een keer proberen :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan