Hallo allemaal

GSXR1000RIDER

Rookie
17 aug 2020
7
3
Hallo allemaal, ik ben Johan uit het zonnige zuiden. Mijn passie voor motoren begon al vroege leeftijd. Mijn vader reed motor en daar is het allemaal begonnen als klein mannetje op de tank zitten en beetje het stuur vasthouden totdat ik op me 8e mijn eerste crossmotor kreeg na wat gestuntel met leren schakelen werd het steeds verslavender en leuker vanaf mijn 15e schakelbrommers en menige zakken opvoer materiaal er doorheen gejaagd te hebben van Honda MT5 MTX derbi hunter en een aprillia rs 50 racer lookalike was het tijd voor het echte motorrijden. Lessen op een Honda dominator die net wat groter was dan mijn derbi hunter haha na 10 lessen had ik mijn examen gehaald en toen begon het welke motor word het a 25kw 😑 mijn eerste motor was een Suzuki GS500E toen deze weer naar vol vermogen mocht nog even gereden en toen kwam ik mijn nieuwe liefde tegen een Suzuki TL1000S met nog geen 1000km op de teller. Heerlijke motor deze toch tien jaar gehad. Maar er was nog altijd een favoriet sinds ik mijn rijbewijs had een GSXR1000 in wit blauw. Ik ben een paar jaar geleden haar tegen gekomen bij een motorzaak van een bekende van me. Het was gewoon liefde op de eerste blik. Ik dacht jij gaat mee naar huis.... na een heerlijke testrit en goed onderhandeld te hebben had ik eindelijk mijn GSXR1000. Ondertussen is ze wel al een beetje aangepast en al wat ouder maar toch noch altijd mijn #1.

Ben zeer benieuwd naar de leuke ervaringen en ritten van de leden en hoop dat we elkaar snel zien of uitnodigen voor een leuke rit (gezien de omstandigheden 1,5<----> meter.

Kwa rijden ben ik geen snelheidsduivel of extreme mongool maar kan prima met groepen rijden of als laatste man geen probleem.

Misschien tot snel groeten Johan en Nightshade.
 
Welkom, welkom 😎

20200816_161110.jpg


Mr. Bandit kan het wel vinden met Nightshade dus we rijden graag weer een keer mee hoor 🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan