Hallo allemaal....

Cisca

Rookie
20 aug 2020
2
2
Even mezelf voorstellen.
Ik ben Cisca, 39 jaar uit het altijd gezellige Tilburg.
Momenteel bezig om mijn rijbewijs te halen (12 september avd examen) en hoop snel lekker te gaan touren.
Mijn bike... tja die is inmiddels gekocht, een Yamaha xj600 s diversion uit 2002.
Alleen een klein probleempje, hij staat nog bij de vorige eigenaar in Limburg... snik... maar ja ik mag hem nog niet rijden.
Dus, mocht je in het bezit zijn van een motoraanhangwagen, bij mij in de regio wonen en je geroepen voelen om samen met mij mijn droommotor op te gaan halen, dan hoor ik het graag van je.
Uiteraard staat er een onkostenvergoeding tegenover.
 
Even mezelf voorstellen.
Ik ben Cisca, 39 jaar uit het altijd gezellige Tilburg.
Momenteel bezig om mijn rijbewijs te halen (12 september avd examen) en hoop snel lekker te gaan touren.
Mijn bike... tja die is inmiddels gekocht, een Yamaha xj600 s diversion uit 2002.
Alleen een klein probleempje, hij staat nog bij de vorige eigenaar in Limburg... snik... maar ja ik mag hem nog niet rijden.
Dus, mocht je in het bezit zijn van een motoraanhangwagen, bij mij in de regio wonen en je geroepen voelen om samen met mij mijn droommotor op te gaan halen, dan hoor ik het graag van je.
Uiteraard staat er een onkostenvergoeding tegenover.
Waarom aanhanger, je kan hem door iemand met rijbewijs toch laten brengen, kost zelfde, motor is zuinig en auto ook zonder aanhanger, alleen verzekering voor 1 dag afsluiten
 
Waarom aanhanger, je kan hem door iemand met rijbewijs toch laten brengen, kost zelfde, motor is zuinig en auto ook zonder aanhanger, alleen verzekering voor 1 dag afsluiten
Heb al een belronde gedaan naar alle kennissen met rijbewijs, maar helaas... tot op heden niemand gevonden die hem wil halen en terugrijden. Dus vandaar
 
Heb al een belronde gedaan naar alle kennissen met rijbewijs, maar helaas... tot op heden niemand gevonden die hem wil halen en terugrijden. Dus vandaar
Hallo, ik rij zelf een Diversion 900 en moet as week vanuit Limburg naar Best om te werken, daar moet ik as Dinsdag om 13.45 tot 21.00 u zijn, ik zou dan met eigen auto naar de motor plek moeten gaan, mijn auto daar laten en de motor naar Tilburg rijden smiddags waarna men mij naar Best brengt en s'avonds daar weer ophaalt en weer naar Limburg brengt, mits het weer het toelaat, een heel gedoe maar wel een optie, word wel een latertje dan
 
:W Cisca
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan