Hallo allemaal

paulenchrista

Rookie
9 aug 2004
25
0
Den Helder
Eventjes voorstellen dan maar.

Mijn naam is Paul, ik rijdt al een aantal jaartjes nu.
Ben begonnen met een Suzuki LS650, heel erg leuk speeltje om mee te beginnen. Zeker als je zo'n laatbloeier bent als ik :+

Aangezien het vrouwtje graag mee ging achterop, kwam deze Savage een beetje te kort, vooral op de snelweg.
Toen is de Suzuki vervangen door een Yamaha XV750 Virago. Die heb ik drie jaar geleden aangeschaft. Een zalige fiets waar we heel erg veel plezier van hebben gehad en af en toe nog hebben.
We hebben ook een bootje, het vervelende is dat als het weer is om te toeren dan is het ook weer voor het bootje. En dan wint de vrouw ;(
Kortom, de Virago wordt bijna niet meer gebruikt. Die staat verderop in het forum en elders op internet inmiddels te koop, helaas '(

Uiteraard blijf ik wel rijden, als dat virus je eenmaal te pakken heeft gaat het niet zomaar weg.
Voor woon-werkverkeer en als speeltje heb ik inmiddels een nx250 aangeschaft.
Hieronder een plaatje van mijn nieuwe speeltje :]

Groet, Paul.
full
 
Die savage zal wel een klein toerruitje tekort gekomen zijn?

Nee hoor, het was er eentje uit 1991 met nog een vier-bak. Daarna is Suzuki ze op de markt gaan brengen met een vijf-bak.
Boven de 100 kwam hij gewoon te hoog in toeren voor een 1-cylinder. Dat was best eventjes te doen, maar na een minuut of 20 kreeg ik behoorlijk dode vingers. Probeer maar eens 20 minuten twee vibrators vast te houden, dan weet je wat ik bedoel :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan