Hallo allemaal

Dr. Sideburn

Die hard MF'er
1 nov 2004
457
0
Schoonhoven
Goeiedag, Ik ben Albert uit Schoonhoven/Krimpen a/d IJssel en heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald! Ik ben 21 jaar en studeer in Rotterdam. Mijn nieuwe ouwe Honda vf500 Interceptor stond al klaar voor me bij Giga-Twin uit Ouwekerk a/d IJssel. Ik ben er ontzettend trotst op. Heb al 750 km
:] in één week. Ben een echte fan van de racemodellen maar wil geen onnodige risico's hebben het eerste jaar dus heb wat aangeschaft waar ik het eerste jaar goed op kan oefenen. Als deze eens omvalt is ducktape de uitkomst en hoef ik niet te treuren. Ik moet zeggen hij valt me niet tegen en trekt lekker. Maar das misschien
omdat ik nog nooit op een bijvoorbeeld R1 gereden heb en niks kan vergelijken. Het forum hier vind ik super en erg intressant allemaal. Tot in de topics!

Albert

honda%20vf500%20interceptor%201%20klein.jpg
 
hej veel plezier op motor-forum!
en veel veilige kilometers! :]
 
Laatst bewerkt:
Ik woon officieel in wereldstad Schoonhoven, maar ben erg veel bij mijn vriendin die in Krimpen woont. Is ook makkelijk want is dichter bij school 8-) *D :P
 
hey zo'n Vf500F heb ik net 2 weken geleden verkocht. Dat was ook mijn eerste motor :9~ die dingen trekken lekker door.. met de V-four :9~ helaas houden ze een cbr niet bij :X
 
Ik woon officieel in wereldstad Schoonhoven, maar ben erg veel bij mijn vriendin die in Krimpen woont. Is ook makkelijk want is dichter bij school 8-) *D :P

Je hebt wel een bekend gezicht moet ik zeggen. Kom je misschien weleens in de bruin? Het is weer even geleden dat ik daar geweest ben, en anders heb ik de verkeerde.
 
Ik zal je een beetje helpen met je reacties, okay?

;)

Maar welkom ook namens mij

groeten

ps mocht je nou toch ontevreden zijn met het aantal reacties kun je het altijd nog als vrouw proberen , toch??? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan