Hallo,ben ook nieuw!

dokker

MF'er
10 jul 2006
105
0
stavoren
Hallo :] ,wil me ook even voorstellen.Rij BMW r100rs uit 1980,geen hard rijder maar ook geen slak op wielen.Kom uit het westen maar woon al jaren in Friesland.Ben weer sinds een paar jaar weer op de motor gestaptdaar ik hiervoor zo'n 20 jaar op het water hebt gewerkt :} ,met plezier.Nu werk ik in een jachthaven,ook met bootjes.Mijn motoren waren een BSA 500 B33,Honda cb500f en nu een MotoGuzi 350GTS en BMW R100RS.
Als het kan rij ik elke dag een kleine 100 km,wat ook makkelijk kan hier in frl.
Jullie zullen af en toe wel een zinnige :Z of onzinnige :P opmerking van mij lezen,dan moet je maar denken :? ,
bye,bye, 8-)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/389301/afb4313cf483c14cf990908c0524f391 (bmw_boxer_aa.jpg)​
 
Hey daar, welkom op Motor-Forum! :W

Al best wat motoren gehad zo te zien, leuk man :] . Veel plezier hier en lekker
rijden met dit zonnige weer! 8-)
 
Jullie zullen af en toe wel een zinnige :Z of onzinnige :P opmerking van mij lezen,dan moet je maar denken :? ,
bye,bye, 8-)
Welkom, dokker... Dit is motorforum, waar onzinnig en 'zinnige' opmerkingen zich vermengen tot een brij waarin nuttige informatie te vinden is... Met andere woorden: je gaat je wel thuis voelen :Y
 
:} , :} ,Dank dank, voel me al thuis,als een warm bad _O- ,Ik heb inderdaad de tijd daar ik nu nog alleen s'morgens werk.Heb in maart een zware operatie gehad(slokdarm verwijdert en stuk maag omhoog getrokken :( ,in plaats van.)
Rijk ,ja dat ben ik,heb een motor en kan weer rijden :] ,zolang ik de benzine kan betalen |( natuurlijk.
Grtjs 8-)
 
Reden was;slokdarmkanker |( ,maar ben gelukkig genezen verklaard :) .Heb alleen wat ritssluitingen op mijn body ,van over gehouden en ben erg afgevallen .Sind kort mijn stem weer terug :X dat is ook wel makkelijk,ivm.de honden uitlaten en bier bestellen :Y en kom langzaam weer wat kg's aan.
Daa-grtn 8-)
 
@Rat&Mouse,Ja ben ook blij,was in het begin (jan.06)wel even slikken ,vooral voor je naasten(mijn famke Yvonne,bijv.). Maar live rolls weiter :] ,en dat moet ook :Y . Maar je gaat wel anders over alles nadenken ;) ,het leven is een grote blote kont,zei iemand eens tegen mij :} ,klopt ook wel een beetje.
Geniet en rij :W ,
Daa-grtn 8-)
 
Welkom Dokker. :W FF je plaatje 4kant gemaakt. :)

full
 
:} , bedankt sloopkogel.Dat ziet er beter uit :Y *O*
Had vandaag weer een blunder |( ,reed in Sneek rustig in z'n hoge versnelling,slaat ie af _O- ,in de bocht, te weinig toeren.Niet in z'n vrij te krijgen,dus niet starten. :( . Naar de kant,stond natuurlijk midden op de straat,en proberen haar(HELGA)weer in der vrij te krijgen.Iedereen kijkt je aan :? , maar goed ze kwam weer in der vrij,en starten maar weer en :] . Sukse dingen moet je nie hebben met dit weer,is niet goed voor je hart.En ik heb een klein hartje met een gr. :X .
Daa-grtn en bedankt 8-) .

@sloopkogel,krijg jouw kreatie niet op mijn plaatje?Ik zal hem zelf wel even bewerken en weer invoeren, 8-) .

@Sloop,help,krijg het er niet op.Jouw plaatje gekopieerd op mijn bureaublad en weer naar mijn ,,bestanden,, verder gedaan volgens het boekje,maar?? :N
Jij kanhet er ook op zetten niet of ben je daar niet bevoegd toe?? :W .
Daa-grtn, 8-) .
 
Laatst bewerkt:
:} , bedankt sloopkogel.Dat ziet er beter uit :Y *O*
@sloopkogel,krijg jouw kreatie niet op mijn plaatje?Ik zal hem zelf wel even bewerken en weer invoeren, 8-) .
@Sloop,help,krijg het er niet op.Jouw plaatje gekopieerd op mijn bureaublad en weer naar mijn ,,bestanden,, verder gedaan volgens het boekje,maar?? :N
Jij kanhet er ook op zetten niet of ben je daar niet bevoegd toe?? :W .
Daa-grtn, 8-) .
Volgens mij is het gelukt. :)
Anders deze link http://www.motor-forum.nl/forum/misc/390855 in je profiel plakken bij icoon. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan