Hallo dan

Heerser

Rookie
27 okt 2004
8
0
Dordt
Hallo beste motor freaks!
Ik ben heerser en ben hier om te heersen *D
Ik heb dan wel geen :] maar wel een 'fast and the furious' celica!
Ik zal hier en daar een reactie plaatsen of wellicht een interessante topic openen :P

Greetz.
 
celica3.jpg

19.jpg



:X

Geen welkom :+
 
ja veel plezier met heersen... :+

binnenkort ff een motorrijbewijs halen en motor kopen.. en ff kijken wat echt snel is?? ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Hmmm..[me]Friezinnetje vind je een beetje te heerserig overkomen.En dan een auto en geen motor... B|
[/me]


Vraagje voordat ik je welkom heet: Wat denk je hier te vinden op MF?? :?
 
Hmmm..[me]Friezinnetje vind je een beetje te heerserig overkomen.En dan een auto en geen motor... B|
[/me]


Vraagje voordat ik je welkom heet: Wat denk je hier te vinden op MF?? :?


Tietuuuuuh :z

Nou het is gewoon eigenlijk zo dat ik gewoon heerst en dat wou ik ff mededelen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Wat een engerd en praatjes maker ben je zeg pffffff
Als jij je ook zo gedraag op een motor in het verkeer, zal het niet lang duren met je.

Elly

Hij had het natuurlijk over het voorgeveltje van Marloes. :9
Maar die motor in het verkeer...maak je geen zorgen je zult hem niet tegen komen.
Ik kan het weten, hij's nl. een collega van me, heb hem nog niet om kunnen krijgen naar 2wielen.

Tjaa Marloes stond in het Offtopic stukje van het forum daar kun je niet bij als gast. En ik vond dat die Marloes :9~ gewoon moest zien, dus ff reggen dan maar.
Wel of geen motor....Marloes moest gezien worden !
 
Hij had het natuurlijk over het voorgeveltje van Marloes. :9
Maar die motor in het verkeer...maak je geen zorgen je zult hem niet tegen komen.
Ik kan het weten, hij's nl. een collega van me, heb hem nog niet om kunnen krijgen naar 2wielen.

Tjaa Marloes stond in het Offtopic stukje van het forum daar kun je niet bij als gast. En ik vond dat die Marloes :9~ gewoon moest zien, dus ff reggen dan maar.
Wel of geen motor....Marloes moest gezien worden !
En jij weet niet hoe je een plaatje op je pc kan opslaan en eventueel uitprinten :?
Volgende keer graag leukere vriendjes meenemen :X met motor
 
En jij weet niet hoe je een plaatje op je pc kan opslaan en eventueel uitprinten :?
Volgende keer graag leukere vriendjes meenemen :X met motor
Tja als het nu 1 plaatje was had je helemaal gelijk, maar als er paar gasten de complete inhoud van camera in het topic mikken word het wel wat veel. :9

Uitprinten, en dan in de auto of op de motor stappen en dan 150 kilimeter gaan rijden om het te overhandigen ?, neee dat nooit. Ik was nl. niet op het werk, heb nog vakantie vandaar. :+
 
Tja als het nu 1 plaatje was had je helemaal gelijk, maar als er paar gasten de complete inhoud van camera in het topic mikken word het wel wat veel. :9

Uitprinten, en dan in de auto of op de motor stappen en dan 150 kilimeter gaan rijden om het te overhandigen ?, neee dat nooit. Ik was nl. niet op het werk, heb nog vakantie vandaar. :+
E-mail :? [me]Friezinnetje vraagt zich af of blackbaard soms blond is O-) [/me]
 
E-mail :? [me]Friezinnetje vraagt zich af of blackbaard soms blond is O-) [/me]
Dat vroeg ik me van jou ook af, uitprinten ? :? Dus ben ik daar op doorgegeaan !

Denk nou zelf eens na.....als die fotos saven en gaan zitten attachen, hoe groot gaat die mail niet worden dan.....oh ja hoor ik je denken dan doe je toch meerdere mailtjes....zucht NEE !

Welterusten ik heb hier geen zin meer in, heb net het topic "stuntman in de file" nog zitten lezen, daar zat men weer te zeiken over het woordje NSB, het ging #$#domme over een wheelie niet over een NSB'er. Ohh God wat haat ik dit soms...........neeeeeeeeem dingen niet al te serieus...., dat is wat ik wilde zeggen dank u en tot ziens.

mvrgr (lees met vreselijke grafstemming) :+

Rein.
 
gewoon preventief bannen...

Mischien maakt hij in de toekomst wel een een dubbelpost ofzo... je weet het nooit...
 
welkom op mf :)

Somehow krijg ik het idee dat je hier niet voor de motoren bent gekomen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan