Hallo, hallo,

Md92

MF'er
23 feb 2021
72
82
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ben 29 jaar oud.
Al een paar maand ben ik druk bezig met rijlessen, en heb ik mijn AVB examen staan op 9 maart as. Deze is verplaatst de eerste keer zou begin januari zijn. Misschien mensen hier met tips voor de Avb?

Bvd!

Greetz
 
:W Md
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Welkom!!
Vooral (proberen) rustig (te) blijven.
Mijn AVB ging niet geweldig goed en eigenlijk was ik de stress pas een beetje kwijt toen ik dacht, nou dit wordt niks meer 😅
Bleek ik gewoon geslaagd hahahaha.

De gouden tip blijven toch altijd die banaantjes voor de examens.

Als je nog niet in het topic meeleest / meeschrijf ga eens naar "kletsen over lessen"
Ik heb daar vorig jaar echt veel aan gehad wat na het behalen van mijn rijbewijs ook nog heeft geresulteerd in hele leuke ritjes met mede motorforumleden en "ex-lessers" *O* :]
 
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ben 29 jaar oud.
Al een paar maand ben ik druk bezig met rijlessen, en heb ik mijn AVB examen staan op 9 maart as. Deze is verplaatst de eerste keer zou begin januari zijn. Misschien mensen hier met tips voor de Avb?

Bvd!

Greetz
Welkom. AVB: blijven ademhalen, ontspannen, kijken waar je naar toe wilt, niet teveel nadenken en gewoon doen wat je geleerd was. Motorrijden is niet zo heel erg ingewikkeld, als je een beetje begrijpt hoe het allemaal werkt, en je gezonde verstand gebruikt ;)
 
Welkom!!
Vooral (proberen) rustig (te) blijven.
Mijn AVB ging niet geweldig goed en eigenlijk was ik de stress pas een beetje kwijt toen ik dacht, nou dit wordt niks meer 😅
Bleek ik gewoon geslaagd hahahaha.

De gouden tip blijven toch altijd die banaantjes voor de examens.

Als je nog niet in het topic meeleest / meeschrijf ga eens naar "kletsen over lessen"
Ik heb daar vorig jaar echt veel aan gehad wat na het behalen van mijn rijbewijs ook nog heeft geresulteerd in hele leuke ritjes met mede motorforumleden en "ex-lessers" *O* :]
Thnx.
Ja hoop dat ik de zenuwen een beetje onder controle krijg.
En zal uiteraard voor de tijd een banaan eten.
En dan gaan met die banaan.
Haha
 
Welkom. AVB: blijven ademhalen, ontspannen, kijken waar je naar toe wilt, niet teveel nadenken en gewoon doen wat je geleerd was. Motorrijden is niet zo heel erg ingewikkeld, als je een beetje begrijpt hoe het allemaal werkt, en je gezonde verstand gebruikt ;)
Thnx voor de tip.
Moet goed komen!
 
Haha goedzo ! Je gaat het gewoon halen!!
Neem aan dat je voor je examen ook nog een les hebt.. zie het examen dan ook "gewoon" als een les..
Kijn examinator was een super relaxedte vent die me echt probeerde op mn gemak te stellen. Alleen mijn zenuwen overwonnen alsnog haha.

Succes en inderdaad gewoon gaan met die banaan!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan