Hallo iedereen!

Nijntjepluis

Rookie
24 aug 2017
10
1
Oudenbosch
Hallo dus;

Ik heet Martijn, ben half Belgisch, half Duits, half Engels en een kwartje Nederlands. (Ja, ik weet dat daar iets niet klopt maar zo voelt het nou eenmaal.). Ik woon in Oudenbosch (NB) en heb het daar prima naar mijn zin. Minus één dingetje: geen motor meer. Nu de kinderen oud genoeg zijn heb ik weer tijd om te rijden! Goed zo. Nou de motor nog.

Lijstje...
  • Honda CB550K uit '76
  • Honda Magna 1100
  • Suzuki DR250
...en toen werd ik achttien. Leve het Vlaamse platteland.

  • Suzuki GSX-R 1100 (1990)
  • Triumph Trident
  • Honda Supermagna
  • Suzuki GSX1100F
  • nóg een GSX1100F (de oude was versleten)
  • gechopte CB750 (met brakke kabelboom)
  • Suzuki GSX750EF
  • Suzuki DR1000
  • Honda CB600

Nou kwam ik vorige week bij Dresden (Bad Sonnenland) een erg aardige mijnheer met wilde baard en gaten in het T-shirt tegen. Hij reed op een oude JAWA en dat was een erg inspirerend gesprek.

Ik wil graag meer over motortechniek en sleutelen leren. Ik onderhield zelf al veel van mijn spul maar die machine was iets helemaal anders.

Ergo: ik wil ook graag een JAWA, MZ, Enfield, (Ural?) of iets dergelijks maar heb nauwelijks ervaring met motoren van die, euh, klasse. Ik ga hier dan ook danig op zoek naar informatie.

En als iemand weet welke aardige mijnheer ik daar ontmoet heb hoor ik graag zijn gebruikersnaam; de man heeft me geïnspireerd. (Bedankt!)

Fijne dag iedereen!
 
Welkom op MF :)

Jawa's zijn leuk, heb zelf een 634 gehad. Heb ik gekocht en later weer verkocht van en aan iemand uit het Jawa-topic. Ik denk zomaar dat je Sammie ontmoet hebt, maar zeker weten doe ik dat niet.
Kijk anders even in het Jawa-topic, bij brikken en klassiekers, en stel je vraag daar.
Zitten alle Jawa-kenners.

Veel plezier hier en groeten :t
 
:W Martijn
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan