Hallo iedereen

Brad965

MF'er
30 jan 2020
76
23
Purmerend
Hallo, mijn naam is Brad. Ik ben 22 jaar, wonende in omgeving Purmerend. Ik heb sinds eind februari mijn A code 80 rijbewijs. Ben van februari tot september in het buitenland geweest voor mijn stage. Zie foto.


52841326_2101361829979834_7621478704853102318_n.jpg



Ben sinds september aan het sleutelen aan mijn motor en heb sinds kort besloten om maar is een account op moto-forum.nl te maken. Heb altijd wel in diverse topics gekeken maar nooit de switch gemaakt om een account aan te maken. Ik ben gemakkelijk te herkennen door mijn grappige kentekenplaat 'Gotta go fast'. Hieronder een foto vlak voordat ik op stage ging van mijn toen 'een week oude GSR600'. Ze ziet er inmiddels iets anders uit. Ben overigens ook een aantal keer op motomadness en dirtbikelunatic geweest dus misschien heb je mij al eens langs zien komen!

bradgsr600.png
 
hi Brad, welkom !

Dat lijkt Bilbao wel op die bovenste foto :) . Neem je je motor mee aan boord of doen ze daar moeilijk over ?

gr. Leo
 
hi Brad, welkom !

Dat lijkt Bilbao wel op die bovenste foto :) . Neem je je motor mee aan boord of doen ze daar moeilijk over ?

gr. Leo

Haha dat is ook Bilbao. Was cement lading. Nog nooit geprobeerd om een motor mee te nemen eigenlijk.
 
Purmereutel! Da's dichtbij. Welkom! :)

Ik ben gemakkelijk te herkennen door mijn grappige kentekenplaat 'Gotta go fast'.
We hebben hier een nog veul grappigere sticker voor op je plaat. O-)
Een een speciaal topic voor het geval je iemand ziet met zo'n sticker.

Mocht je een reden zoeken om af-en-toe eens een omweg te nemen, check dan onze spelletjes. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan