hallo ik ben johan nieuw hier en direct een vraagje

eclair

Honda cbr1000f 1993
8 feb 2019
34
0
Hallo ,

Ik heb een honda cbr1000f 1993 dual .

Nu heb ik de inlaatrubbers vervangen voor nieuwe dan mijn carburator er terug opgezet alles terug aangesloten en nu wil hij niet meer starten .

Als ik start op choke zonder gas te geven ploft hij wel en krijg je de indruk dat hij wil aanslaan maar er gebeurt niets .

Heb er stick coils opstaan en ontsteking heeft hij voldoende.

Ik heb ook geprobeerd met starter fluid maar nog niets .

Iemand enig idee of het zelfde meegemaakt en de oplossing gevonden ?

Want nu weet ik het echt niet meer zit met de handen in het haar .
 
En op die amerikaanse sites ,is het niet zo dat er daar fake nieuws in amerika rondgaat,waar Trump ze handjes vol aan heeft.
Mischien ook zo bij jouw ,,eclair,, fake news op een amerikaanse forum site over bougies doppen ,,stick coils etc en bougies met een dopje erop of niet..
 
En niet te vergeten dat amerikaanse modellen vaak aan andere eisen onderhevig zijn dan de Europese. Hierdoor kan het zijn dat bedrading, etc anders aangesloten dient te worden of dat er draden bestaan die op de Europese modellen geen functie kunnen hebben.
 
Helaas Janbros werkt je link die je geplaatst hebt niet...
 

Bijlagen

  • IMG_6240.PNG
    IMG_6240.PNG
    67,8 KB · Weergaven: 10
Yep gevonden op die andere site ,the fly zoals jij je hier vroeger ook noemde,
Wat een ellende maak je daar mee en ook hier,
En dan beweer je ik ben monteur.
Het is lachwekkend jouw technisch geklungel aan motors te lezen.
Ik zou als ik jouw was eerst een cursus basiskennis sleutelen nemen.
En iets van elektrische kennis tot je nemen ,en leren hoe je een draadschema lezen moet.
 
@Rinus conzalick zou je een beetje kunnen matigen ?
Eenmaal je grof uitlaten over een andere gebruiker is wel genoeg, als dat meerdere malen moet gebeuren dan zal een Mod dat wel doen ;)

@eclair Op dit forum is het niet toegestaan meerdere account te gebruiken. Je huidige account word gesloten, je mag je oude account weer gaan gebruiken.

En wat als dat account ook zo verbouwd is dat niets meer werkt? })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan