Hallo ik ben nieuw

Sprookjesvis

MF'er
31 jul 2008
127
0
Tilburg
Facebook
hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus ik stel me eventjes voor. ik ben Pim, 19 jaar oud, woonachtig in Brabant en ben in het bezit van een Yamaha FZS600S Fazer uit 2001. ik moet alleen nog eventjes afrijden de 26e, en mn Fazertje moet van 70KW naar 25KW (helaas).

full
 
Laatst bewerkt:
Dag mede-brabander. :)

Moet je me toch eens uitleggen hoe je aan die nick komt....
-Je werkt bij de Efteling?
 
haha, nee ik werk niet bij de efteling. het kwam gewoon in me op, en ik vond het zo'n onzinnige/belachelijke nickname dat 'ie ook wel weer leuk is :P
 
hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus ik stel me eventjes voor. ik ben Pim, 19 jaar oud, woonachtig in Brabant en ben in het bezit van een Yamaha FZS600S Fazer uit 2001. ik moet alleen nog eventjes afrijden de 26e, en mn Fazertje moet van 70KW naar 25KW (helaas).

[afbeelding]

Het pim welkom op het mf :W.Hey toevallig heb ik ook een fazer *O* uit 2000 die van mij hoeft terug naar 25 KW. en ik moet ook me papiertje nog halen 4 september mag ik het weer proberen voor de 2de keer voor me bijzondere verrichtingen en helaas :( moet ik me theorie ook weer overdoen ;( . |( Laat me maar weten of je het gehaald hebt mss kunnen we wel een keertje samen rijden ik hoor je.

groetjes suus
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan