Hallo nieuw hier

racesportfan

MF'er
26 mei 2013
134
31
Nijmegen
Na een tijdje niet meer gereden te hebben, toch weer besloten om weer een motor te kopen.
Nu in een jaar twee motoren hebben gereden (Honda vf 750 f en Yamaha tt 600 r) werd het tijd voor wat spannender.
Beetje speurwerk gedaan en heb een Cagiva V Raptor gevonden. Nu blijkt hij hier op MF een hele bekende te zijn. Ik heb hem gekocht in Den Bosch, maar bij jullie meer bekend van HornEd.
Ik heb hem nu een week, maar moet wel wat aan gebeuren. Achterrem werkt niet, voorvork lek, nieuwe achterband. Ik laat gelijk een grote beurd doen, dan weet ik zeker dat hij weer top word.

Ik woon in Nijmegen, maar kom oorspronkelijke uit Stompetoren Noord Holland. Dus vlakbij Kwadijk waar HornEd vandaan komt heb ik begrepen. Cirkeltje rond..
Ik hoop eens meer Raptors tegen te komen en blijf dit forum volgen.
 
welkom op motor-forum :] *:)

volgens mij is hier een Action olie verslaafde die zo een motor heeft gehad en daar altijd over opschept maar ik weet niet meer of red beater of world force is, zoiets was ut ;)
 
Laatst bewerkt:
Wil ook naar the Raptor`s Nest.

Maar hoe? Ik ben al bij the raptor`s nest wezen kijken, maar geen idee hoe ik me daar aan moet melden.
heb de link aangeklikt.. En dan? voor velen van jullie heel gemakkelijk. maar voor mij? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Link aanklikken die door Paul4all gepost is en je daar dmv een post je ff voorstellen misschien :?

En welkom op MF... :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan