Hallo, vraagje,men radiator heeft de geest gegeven

snowpatrol

Rookie
30 jul 2006
7
0
heusden
Hallo,
vraagje,men radiator heeft de geest gegeven ,koelvloeistof drupt eruit.
Moet dus zeker een andere in .Als ik me niet vergis heb je 2 jaar garantie op dit onderdeel,so far so good !
Probleem is echter dat ik die cbr niet bij een erkend honda daeler gekocht heb maar
particulier!
Heb ook geen onderhoudsboekje.Zou ik durven naar een dealer stappen voor garantie te verkrijgen of zou dat een verloren zaak zijn?
Heeft iemand hier ervaring mee of weet je wat zo een radiator kost en zijn er piratenstukken te verkrijgen?
Bedankt voor de reacties.
P.S :voor degenen die gaan zeggen dat ik beter bij een dealer mijn cbr had gekocht en zo wel een onderhoudsboekje zou hebben ;ik weet het! :)
 
Over het algemeen vervalt de garantie als je een ding verkoopt, dat zal met motoren ook wel zo zijn. In elk geval moet je een aankoopbewijs kunnen overhandigen.

Je kunt eens op de sloop kijken wat zo'n ding kost. Anders is er misschien ook nog wel een universele radiator pas te maken.
 
Hallo,
vraagje,men radiator heeft de geest gegeven ,koelvloeistof drupt eruit.
Moet dus zeker een andere in .Als ik me niet vergis heb je 2 jaar garantie op dit onderdeel,so far so good !
Probleem is echter dat ik die cbr niet bij een erkend honda daeler gekocht heb maar
particulier!
Heb ook geen onderhoudsboekje.Zou ik durven naar een dealer stappen voor garantie te verkrijgen of zou dat een verloren zaak zijn?
Heeft iemand hier ervaring mee of weet je wat zo een radiator kost en zijn er piratenstukken te verkrijgen?
Bedankt voor de reacties.
P.S :voor degenen die gaan zeggen dat ik beter bij een dealer mijn cbr had gekocht en zo wel een onderhoudsboekje zou hebben ;ik weet het! :)


ik heb mijn motor ook gekocht met een lekker radiator.
kwam ik helaas pas thuis achter |(
alleen heb het lek weten te vinden en heb het gelijmd met speciale lijm voor op een radiator.
tis misschien een beetje amateuristisch maar goed het werkt wel.
hij zit helemaal dicht en heb er geen problemen mee.

en je kan het gewoon bij de praxis kopen voor 9 euro geloof ik _O-

dus weet je het lek te vinden.. zou je het zelfde kunnen proberen
:)
 
In principe zou je je fabrieksgarantie bij elke officiele Honda dealer kunnen claimen. Moet je wel de aankoopfactuur kunnen tonen bij de dealer. Die handelt het dan wel weer met Honda af, mits het dus onder fabrieksgarantie valt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan