Hallo wie rijden er allemaal een Honda Magna ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
k heb een Abus Granit 68 Victory+12ks120 loop ( met ketting dus) gezien en die lijkt me wel geschikt op een magna op zijn plekkie te houden.
kan iemand me vertellen of dat slot op de schijfrem van een vf750c uit 1995 past?
ik wil het slot vast aanschaffen want ik ga volgend weekend de motor ophalen maar blijf nog even in zeeland om de toerist uit te hangen namelijk.
bij voorbaat grote dank en een plekkie in mijn hall off fame!
 
Tipje!

iemand nog schokbrekers nodig voor de supermagna 87/88? Zag deze staan op mp inclusief de sierdoppen! http://motoren.marktplaats.nl/onderdelen-honda/445191625-achterveren-set-voor-een-honda-supermagna-bouwjr-1987.html?return=eJwtjtEKgzAMRf9F0EetrSCrlDH%2FpGg3RW2DSZnb2L8vZT7lnpsDidW1%2FsxadKhlLXWGzu7D1E1EoKtqCeB8udl9IVitJSz9Wv2VEia4HqupixENhVzdctVD5Ck4jPNZwFmsxOE9M%2FZ4H5GhTms611vyfNzcPg%2FJPpIg1KWViV5MjWxlq5iWJxNGcPtmH95yEzBdkwVANKIg5J8gIA1hdEappsm67w%2BI4kZEdf=1fta=eNo10V1uwyAMB%2FC78NBnvg1GvcKuUBlIumhpg0qydZt290Havv0Exrb%2BEAL%2BVnTIttt8%2BqS5slBRSI7sPh%2FFIdfjumAoG%2FKQp4bSMK%2F4M5VQx9xKQ1nb0aXgdbsMtymF%2BY6CKw8yzN%2BoJUhQ4eML61aG24XOVwpLnVAeStmO%2FLDWNqUsdU1LHo5Kad0X0MgKnQcWpjagokI25X0zCW1VFX2kRP4uSEjDdYcXkoh3cPBW7zDOmQY3xih2ZCvG3EGkRtlgY9IqNYDJjmK%2F8sKk3tCB1jA2aCFFbA1dHMjsNTAmqUWDTFbyPhTIctkbguUq9VcgPVj7ADdihyPjHoDxCWMfxU7Rs0boxxXERB3ckeg7W0eD9y%2FIF%2BAJN%2B4f15Jal0K5nubhel7fXwl6ZBe6n3qoLceMsmeJjL5YeHvykwVCjr9%2Ff%2F9qjZ8y&fta_ind=11&fs=1 (Klikkerdeklik!)

Bieden vanaf 50 eutjes!
 
Dat zal mij niet vlug lukken, de contactsleutels heb ik namelijk niet, die krijg ik pas als ik het rijbewijs heb... ;)

Het zal voor jou toch geen probleem zijn te starten zònder contactsleutels })

En als je dan het kanaal in rijdt, snel je broertje bellen. Die springt er wel in en vertelt dat het zijn motor is. Quid pro Quo... _O-
 
k heb een Abus Granit 68 Victory+12ks120 loop ( met ketting dus) gezien en die lijkt me wel geschikt op een magna op zijn plekkie te houden.
kan iemand me vertellen of dat slot op de schijfrem van een vf750c uit 1995 past?
ik wil het slot vast aanschaffen want ik ga volgend weekend de motor ophalen maar blijf nog even in zeeland om de toerist uit te hangen namelijk.
bij voorbaat grote dank en een plekkie in mijn hall off fame!

anders gezegd, kan iemand voor me kijken of een 14mm dikke pen door de schijf kan?
ik wil dit er namelijk op kwijt:
Abus-Granit-Victory-68-loop%20close.jpg

maar dan ook graag zonder ketting..
 
anders gezegd, kan iemand voor me kijken of een 14mm dikke pen door de schijf kan?
ik wil dit er namelijk op kwijt:
[afbeelding]
maar dan ook graag zonder ketting..

Ik heb net even gemeten,een kop van een M 10 bout(sleutel 17) gaat er net doorheen,deze is 16 mm dus 14 m moet lukken.

Groeten Magnamannetje
 
wat nou na-aper?!
alleen maar omdat jij een supertenere had en ik er toen ook een kocht en dat jij toen een magna had en ik er nu ook naar aan het kijken ben?!
da's geen na-apen! da's...
ehh
dat is....
mmm.
eh..
ÃNDERS!!!

grijns!
overigens hebbik wel het andere model maar de kleur blijft hetzelfde!:
14831415.jpg
 
wat nou na-aper?!
alleen maar omdat jij een supertenere had en ik er toen ook een kocht en dat jij toen een magna had en ik er nu ook naar aan het kijken ben?!
da's geen na-apen! da's...
ehh
dat is....
mmm.
eh..
ÃNDERS!!!

grijns!
overigens hebbik wel het andere model maar de kleur blijft hetzelfde!:
[http://www.marktplaza.nl/images/3/15/14831415.jpg (afbeelding)]


Dus het is een gele supermagna geworden dan :?
Dan post je toch deze niet |(
 
nee, het is een MAGNA geworden, geen supermagna, daar heb ik op het magnaforum al voor op mijn kop gekregen!..
ik postte bewust magna en geen super.
het is precies deze geworden, deze kleur, dit model.
 
Ik vindt de gele VF 750 c eh echt helemaal super :9

Mooi ding screwloose,jij gaat de super echt niet missen alhoewel ik ook een grote supermagnaliefhebber ben :Y

Helemaal super dus :P

Groeten Magnamannetje.
 
Idd mooi ding hoor Screwloose :D heeft die nou ook een iets grotere tank dan de super of lijkt dat maar zo? (word een beetje gek van het tanken bij elke poep en scheet, enige nadeel ten opzichte van de tenere. voor de rest alleeeeeen maar voordeel :D)
 
yep! de kogel is dan toch door de kerk!
zaterdag een gele magna uit '94 opgehaald met 20.000 kilometer op de teller en werkelijk geen spatje roest te vinden!!
14831415.jpg


vanuit zeeland in een keer doorgereden naar hoofddorp ( een keertje piesen onderweg en verder rijden) en met geen centje pijn hier aangeland!
ik ben een blij mens!!!
nou nog en setje valbeugels en highwaysteps en ik ben voorlopig klaar!
 
Sow die heeft weinig gelopen,das n nieuwe man *O*

Mooie motor,ben benieuwd waar je de valbeugels vandaan haalt,toen ik ze kocht waren er nog twee setjes in heel nederland :Y
Maar misch is er wel weer een andere leverancier opgedoken,hoop het voor je.

Groeten Magnamannetje.
 
ik kom verschillende setjes tegen oor rond de 140 euro.
*word op schouder getikt door echtgenote*
en een sissybar, volgens mij de enige cruiser waar dat WEL noodzakelijk is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan