hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
haha

hmm, nou, als ik nou nog 1 foto post van mezelf, komen er dan ook foto´s va jullie kant (in de trant van lang, donker, gespierd, 19-25 jaar O-) )? *D

(Afbeelding)
Lang - check.
Donker - check.
Gespierd - Mwah, redelijk.
En je bent zo jong als je je zelf voelt, toch?

shaq_kw.jpg


Ik heb overigens wel het idee dat ik een criterium ben vergeten. -O-

Overigens: welkom! *O*
 
Vrouwen...smeren...? Hmm Check

richard.jpg


Ik ben de linkse....Die patser rechts van me, is mijn tweelingbroer.
 
Mag ik de mensen even subtiel wijzen op het volgende uit de userpolicy O-)

Chatten
Het forum heeft als doel te discussiëren over allerlei zaken en het is niet de bedoeling om er een chatforum van te maken, hoe gezellig het soms ook is in sommige topics. Ook voorsteltopics zijn om je voor te stellen en niet om te gaan chatten. Daar zijn betere manieren en programma’s voor dan het motor-forum. Er is binnen de crew besloten een aantal bestaande chattopics open te laten om de gebruikers tegemoet te komen in hun behoeften. Nieuwe chattopics worden niet toegestaan en zullen dan ook gesloten worden.
 
Wie is er hier aan het chatten dan?

Dan kan een spemmetje er ook wel bij.
Hebben jullie het weer gezien? Man man dan krijg je toch gewoon zin om eens lekker met wat mede-mf'ers naar een camping te rijden via een leuk toertje en daar een gezellige avond aan het kampvuur te beleven? Echt, Zouden ze moeten doen.

Wat zegt u? Staat dat al in m'n sig? O-)
 
Wie is er hier aan het chatten dan?

Dan kan een spemmetje er ook wel bij.
Hebben jullie het weer gezien? Man man dan krijg je toch gewoon zin om eens lekker met wat mede-mf'ers naar een camping te rijden via een leuk toertje en daar een gezellige avond aan het kampvuur te beleven? Echt, Zouden ze moeten doen.

Wat zegt u? Staat dat al in m'n sig? O-)


Hoop voor je dat dat avontuurtje met die mede MF´ers niet gigantisch in het water gaat vallen :+
 
Een ietwat verlaten reactie, maar ok...

Och hemel, de MF testosteron-crew heeft weer een slachtoffer gevonden...

Jagen jullie de dame niet weg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan