hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tatjana

MF'er
18 aug 2006
63
0
Rotterdam
Hallo, ik ben Tatjana, ben 18 jaar, woon in de buurt van Rotterdam (tot zo ver t contactadvertentie-gedeelte :9 )
en ik sta op het punt te beginnen met mn motorrijbewijs, ook al druk aan t sparen voor een leuk beginnersmotortje :] (ben der nog niet uit wat, mss suggesties?), tot die tijd hou ik t nog bij mn brommer, een Yamaha tzr50...

Doeg
 
:W
Ga binnenkort zelf ook beginnen met m'n A. Als eerste motor ga ik denk ik voor een Honda CBR600F of Yamaha Thundercat ofzo (al weet ik niet of de Thundercat op 25kW kan). Beide prima motoren die niet heel duur zijn, toch sportief en je lang lol van kan hebben.

Oh en welkom ;)
 
:W Tatjana
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
 
Hey, welkom op Motor-Forum! :W

Pas 18 jaar, je bent er vroeg bij :) . TZR is een mooie brommer,
maar veel plezier hier in ieder geval! 8-)
 
Ejz Tatjana,

Welkom hier! Hoop dat je beetje fun hier kan beleven. Ennuh zo'n TZR is zeker een leuke manier om de brommertijd door te komen totdat er een motor voor de deur staat. Succes met lessen alvast!! :]

Ps. Wat betreft de beginners motor: Misschien iets in de richting van een Kawasaki ZXR400? Zijn in mijn ogen mooie machientjes om mee te beginnen.
Kawasaki_ZXR400.jpg


Gr. Alex
 
Laatst bewerkt:
Ps. Wat betreft de beginners motor: Misschien iets in de richting van een Kawasaki ZXR400? Zijn in mijn ogen mooie machientjes om mee te beginnen.
(Afbeelding)

Gr. Alex

Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar dat begint zo langzamerhand nogal standaard te worden vindik :9
 
Valt me nog mee dat er niemand om een fotootje gevraagd heeft.... O-)

Je komt uit Nieuwerkerk?? Ik Uit Krimpen a/d IJssel. Kijk ook eens in het Capelle en Krimpen topic...
 
ja klopt, normaal rij ik wel altijd met helm, maar ten eerste was t daar de rust zelve en ten 2e ging ik toen max 55 km/h... vandaar
 
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar dat begint zo langzamerhand nogal standaard te worden vindik :9

Klopt wel... Dan een andere 400 racer? Misschien een Honda VFR ofzo? En anders kan je natuurlijk richting de 600tjes gaan. Of toch 2takt blijven rijden, Ap. RS250 ofzo... Naja keuze zat! Gewoon lekker rondkijken, dan kom je vanzelf wat cools tegen :Y

Gr. Alex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan