Hallo!!

Mar80

Rookie
24 okt 2004
6
0
Rotterdam
Hoi allemaal,

ik ben al een poosje heel actief mee aan het lezen hier en heb me vandaag maar even lid gemaakt. Ik wist niet of ik dat moest doen aangezien ik zelf geen motor heb of zelfs maar in het bezit van een rijbewijs ben,maar...ik heb de motorpassie sinds een paar maanden wel helemaal gekregen, zit sinds ongeveer 3 maanden wekelijks achterop bij mijn vriend (motor:Yamaha)en ik vind het echt helemaal te gek!!
De eerste keer bij hem achterop was ook gelijk sowieso mijn allereerste keer op een motor en ik was eigenlijk direct verkocht. We zijn al vrij snel een tocht van zo'n 3,5 uur naar Friesland gaan maken en ik moet zeggen dat dat eigenlijk net iets te ver was want dan is je nek echt brak haha,maar ik ben eigenlijk zelfs een beetje verslaafd geraakt, ik zou het liefste elke dag op de motor zitten, mis het nu alweer haha.

Qua kleding is het nog niet helemaal alles want ik draag een te grote leren jas van mijn vriend(wel met goede bescherming) en heb een textielen broek van Evolution gekocht maar die is ook te groot en ik heb bij mijn ene kniebeschermer altijd last dat die in mijn knie snijdt, verder wel fijne broek want hij is wel waterdicht en warm. Maar met motorkleding is het hetzelfde verhaal als bij motorrijles nemen; te duur voor mij als arme student, helaas. Die broek was al een hele uitgave voor mij haha. Ik hoop echt nog eens zelf achter het stuur van een motor te zitten i.p.v achterop en dan wel van een racer, super gaaf!

Ik ben trouwens zaterdag naar de motorrai geweest, heb mijn ogen uitgekeken en wil volgende keer zeker weer mee!

Maar ik ga weer lekker met jullie meelezen en de mooie foto's bekijken.

Veel plezier met rijden allemaal!

Ciao,
Mar.
 
full
 
thanks!

Las trouwens dat er heel wat motorrijders op dit forum uit R'dam of omstreken komen,lachen, ik ook. Ik heb al wat foto's gezien, kijken of ik een keer wat bekends zie rijden(achterop zie ik wel meer dat is dan wel een klein voordeeltje ;) ) Leuk dat er ook veel tochten/meetings worden georganiseerd en er zo enthousiast aan wordt deelgenomen!

Doeg.
 
Thanks allemaal! :)

Moest dat nou zo groot in beeld? ;)

En Corell of zo; ik kom uit Rotterdam zelf ja.
Jij ook?
 
full

nou jij bent niet de enigste die leuke fotos ziet! ik zie in ieder geval ook een leuke foto! ;)


Bijlage: IMG_2747.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er aan te denken om nog meer te gaan bezuinigen op wat dingen en dan misschien les te gaan nemen. FF berekenen of dit zal lukken, ik hoop het, lijkt me super gaaf! Vraag me alleen af of ik dan ook op de motor van mijn vriend mag rijden zelf als ik een papiertje heb,want een eigen motor dat is de komende jaren sowieso nog een droom ben ik bang. Ik denk ook dat je relaxter rijdt op je eigen motor dan die van een ander.
Maar we zien wel, zit voorlopig nog achterop en dat is ook helemaal super!
 
Terug
Bovenaan Onderaan