Hallo

wat raad jij dan aan voor een 25kw motortje
ik sta open voor suggesties
ik vind het wel een grappig dingetje om te zien
en met een beetje spuitwerk kan het naar mijn idee wel een leuke woon-werk-school motor worden (heb een papa en oom die auto's spuiten :} )
dat zijn ook de spuiters van de PX
En ik vind kawasaki ook wel lekker klinken
beetje rare reden om een motor te kiezen ik weet het
 
ik kan wel eens een sugestie doen :)

Waar houd je van? racers of nakeds?
Trouwens, een er-5 heeft van zichzelf niet een erg lekker geluid, maar op elke 4tact motor kan je een lekere soude krijgen dankzij een goede vervangdemper hoor :)
 
'(

Hmm... vooruit dan maar...

De leukste 25kw naked vind ik zelf de CB-1 Een leuk 4 cilindertje van 400cc.
Ook leuk is een ducatie monster 600. Erg mooi, maar wel wat duurder. (tegen de 400)
Verder heb je dan nog de GS500e van suzukie. die is vergelijkbaar met de kawa.
Ook erg mooi is een Honda horned 600. Maar die zal ook wel weer durder zijn.
Of een suzuki bandit 600 natuurlijk.
Zelf zou ik of voor de bandit 600 of de cb1 gaan. denk toch eerder de bandit 600, omdat daar veel leuk spul voor te krijgen. Er rijden zat van deze dingen rond met 25kw, en die rijden zover ik weet erg lekker!

Ik zal er ander wel even een paar fototje's bij zoeken :)
 
Honda CB1
4 cyinder met 400cc
cb_1_1.jpg


Ducatie Monster 600
2 cylinder met 600cc
jaspert2.jpg


Suzukie GS500e
2 cyloinder met 500cc (Ze zijn erg geodkoop, maar verder vind ik er geen reet aan)
gs500e.jpg


Honda horned 600
4 cylinder met 600cc
hornet2.jpg


Suzuki Bandit 600
4 cylinder met 600cc (mijn ex. heeft er ook 1, zijn erg leuke motoren, die fijn rijden)
s-bandit-car-2a.jpg


Zo, kan jij ff lekker kijken ;)
 
bedankt voor al die foto's
ze zijn erg mooi het maakt het zoeken naar een motor er alleen niet makkelijker op ;)
ik heb op de een of andere manier liever een 2 pitter maar ik kan ook wel eens zo'n 4 pitter gaan proberen
 
maak eens ene proefritje op een bandit zou ik zeggen :)
Ik heb zelf op een er-5 gelest en ik vond het echt klote dingen. Een bandit is ook niet helemaal mijn dingen, maar is gewoon een stuk sportiever da een er-5 en ziet er ook mooier uit :)
 
ik denk dat ik op verschillende ga rijden om te testen
(en het lijkt me wel leuk ook)
ik heb nooit op een er-5 gereden
ik heb op een cb250 gelesd
en ik heb niet zo'n zin in mensen die kijken van oh wat schattig :(
dat heb ik toen al vaak genoeg gehad maar het beestje stuurde wel heerlijk
maar hij is zo lelijk en op de snelweg is het niks
aangezien welke motor ik koop hij toch een ander kleurtje krijgt maakt dat gelukkig niet uit met de koop
het belangrijkste is dat ie motorisch goed
en ik ben een beetje bang dat als ik eenmaal die motor heb en hij helemaal klaar en gespoten is ik al weer op zoek ben naar een ander
het begon met een brommer (vespa PK50) toen die scooter (vespa PX200) en nu het volgende project
 
toen ik 16 was mocht ik bromscooter rijden en toen viel ik voor een vespa
zo kwam alles een beetje aan het rollen en kom je in die clubs enzo
en toen wilde ik een motorscooter
maar tijdens het lessen reed zo'n echte motor ook wel leuk
toen zat ik al met de PX (mn paps heeft er ook nog 1 naast z'n laverda)
maar aangezien ik geen geld heb voor allebei moet je kiezen
maar ik ben wel van plan om ooit nog eens een echte oude vespa te kopen dat blijft in je bloed hangen
en ik ben een beetje oldtimer freak ook bij auto's ;9~
 
Aha :) die oude scootâhs zijn ook wel gaaf ja. Maar moet je nou ook no schakelen op dat ding op is het zo'n saaie automaat?
 
nee 4bak handschakelen *D
ben alleen steeds mn knipperlicht schakelaar kwijt (die draait mee :? )
moest wel erg wennen weer na die voetschakeling
en ze heeft dezelfde remschoenen als die 50cc die ik had maar het remt behoorlijk goed
een keer getest toen er een auto voor me ineens remde voor overstekende eendjes
het rijd wel leuk alleen de bochten zijn zo vreemd en als je 100 rijd schud ie aan alle kanten
en ik ken mensen die hem opgevoerd hebben tot 160 km/h daar zijn die dingen niet voor gebouwd er scheurt wel eens een beenschild |(
 
Haha... is vind die oude schakelscootâhs toch wel grappig :P Ik denk dat ik alleen wel een beetje bang zou zijn op die dingen boven 100km/h, laat staan in de bochten, daar zou ik 7 kleuren scheiten :P
 
recht door rijden valt op zich wel mee
maar ik heb een tijdje naar een dorp moetn rijden en dan moest ik tussen de vinkeveense plassen door en het waaide windkracht 5/6
en dat is zo'n 80km weg met vrachtverkeer
dus telkens als zo'n vrachtwagen langsreed kreeg je een zwieper van de wind
toen heb ik besloten een motor te willen kopen want ik kramp in mn armen van dat strak vasthouden van het stuur
aerodynamica kennen ze helaas niet '(
daarom is het alleen leuk voor erbij dan hoef je dat soort wegen niet te rijden
maar na een tijdje wennen de bochten wel alleen die wind daar is niks tegen te doen
in italie waaide het vroeger waarschijnlijk niet ;)
 
Motoren zijn ook niet erg aerodynamisch hoor :) Ik ben ook al een keer keihard de vluchtstrook op geblazen. dat was dan wel toen ik zo sim was om met een flinke storm (toen ergens in februari/mei) even van bussum naar breda te rijden. reed niet erg lekker kan ik je vertellen :P Maar ik kan mij niet voorsteleln dat zo'n scootâh uberhaubt ook maar half zo lekker rijd als een leuke sportieve motor! of je nou snel of langzaam rijd :)
 
maar met de grote wielen van een motor voelt het anders met de scooter voelt het net alsof je voorwiel dubbel wil klappen
zo'n scooter is zomers lekker want dan hoef je niet strak in pak
en op een motor vind ik het een stuk mooier staan als ze strak in (leren) pak rijden :9
staat een stuk beter dan een dunne broek t-shirt en van die witte sportsokken eronder :r
 
ach, als je op die scootâh met 100 km/h onderuit gaat, is dat even pijnlijk als je dat met de motor doet met 100km/h hoor :)

We zitten trouwens wel lekker dit topic vol te lullen he? :P
 
ja dat zeker :)
maar als we met de vespaclub rijden we geen 100km/h
de echte oude redden dat niet meestal hooguit 70km/h
ze pakken meestal van die polder routes waar het niet uitmaakt of je 60 rijd of 80
anders voel je je ook niet prettig als elke auto je inhaalt
 
hmm... dat haalde ik mijt mij brommer ook nog wel ;) ik had zelf een nsr50. Ook cool, daar das weer een ander soort cool :P Maar rijd je nou alleen op de vespa, of heb je zo af en toe ook nog de mogenlijkheid op om op een "echte" motor te stappen?
 
alleen vespa
de laverda van mn vsder is geen 25kw en daarnaast erg zwaar met hoog zwaartepunt
ik zie mezelf al liggen bij een stoplicht ;)
wat rijd jij eigenlijk?
 
Helemaal niets ;(

Ik heb mijn ZXR400 ruim een maand geleden gecrashed. Ben hem nu weer aan het opbouwen, maar het zal nog wel een maandje duren voordat ik weer kan rijden.

ben je eigenlijk in het bezit van MSN? Dan kunne er misschien ook nog andere mensne in dit topic posten ;)
 
dat is echt zonde
is het niet erg prijzig om hem helemaal opnieuw op te bouwen?
of was de verzekering genadig ;)

ik heb wel msn mandygreefhorst@hotmail.com
 
dat is echt zonde
is het niet erg prijzig om hem helemaal opnieuw op te bouwen?
of was de verzekering genadig ;)

ik heb wel msn mandygreefhorst@hotmail.com

ik voeg je even toe, gezellig ;)

Gaat mij inderdaad heel veel geld kosten ;(
en dat kan ik zelf gaan betalen '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan