Hallootjes, eens even voorstellen en zien wat hier te beleven valt :)

Diaantje

MF veteraan
6 mrt 2020
1.162
1.325
Veldhoven
Instagram
Hallootjes,:]

Ik ben Diana en ben nog bezig met het behalen van mijn rijbewijs, maar hopelijk mag ik eind deze maand / begin volgende maand op examen.
Mijn AVB heb ik onlangs gehaald *O*

Mijn vader rijdt al zolang als dat hij mag motor en ik wil graag een keer samen met hem gaan toeren (echt papa's kindje, zelfs in de 30 nog :Y).
Mijn vader weet ook niet dat ik rijlessen aan het volgen ben en als het zover is en ik heb het op zak wil ik een motor huren en als verassing bij mijn vader aan de deur komen!
Can't wait to see his face!!! 8-)
Nou was dit natuurlijk het ultieme doel waardoor ik ben gaan lessen maar hoe verder ik kom, hoe onwijs heerlijk ik het ben gaan vinden!
Het zal dus ook niet lang bij huren blijven want ik kan al niet wachten tot ik mijn eigen motor in de tuin heb staan!!

Verder ken ik eigenlijk niemand die motor rijdt en heb ik ook verder helemaal geen technische kennis etc. dus wie weet dat ik hier nog wat leuks opdoe _O-
 
Hallootjes,:]

[KNIP]
Mijn vader weet ook niet dat ik rijlessen aan het volgen ben en als het zover is en ik heb het op zak wil ik een motor huren en als verassing bij mijn vader aan de deur komen!
Can't wait to see his face!!!
8-)
[KNIP]
Wat een gaaf idee *O* *D :}. Zie mijn zoontje dat nog niet doen, die vind het maar niets. Mijn dochter daarentegen ...maar die moet nog 9 jaar wachten :).

Welkom hier! :W
 
Wat een gaaf idee *O* *D :}. Zie mijn zoontje dat nog niet doen, die vind het maar niets. Mijn dochter daarentegen ...maar die moet nog 9 jaar wachten :).

Welkom hier! :W

Dank je wel! Ja bij mij heeft het ook lang geduurd (ben nu bijna 32) maar ik wil er geen spijt van krijgen als hij er straks niet meer is, wat hopelijk nog heeeeeeeeeeel lang duurt natuurlijk ;)
 
:W Diana
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Superleuke verrassing voor je vader. Ik heb vorig jaar met mijn dochter (toen bijna 24) de 500 Euro Challenge (€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!) gereden. Zo’n 3000 km met bergpassen en mooie bochten. Hele leuke waardevolle gezamenlijke ervaring. Tweede dochter is inmiddels aan het lessen. Wel met mijn medeweten ;)
Dat klinkt wel echt heel leuk ja!! Mijn vader gaat vaak met zijn vrouw naar Duitsland en ik weet zeker dat hij wel wat leuke ritjes voor ons weet :D maar eerst mijn AVD maar eens halen en dan verder zien :Y Bedankt voor de leuke tip!!
 
Wat een leuk idee zeg, maar vergeet niet te regelen dat iemand zijn reactie filmt of op de foto vastlegt.....
 
Wat een leuk idee zeg, maar vergeet niet te regelen dat iemand zijn reactie filmt of op de foto vastlegt.....
Hahaha dat is al geregeld. De enige die het weet (in mn familie) is zijn vrouw zodat ik het met haar kan regelen dat hij thuis is, open doet, en ze het filmt natuurlijk *O**O*
 
Wat ook leuk is, gewoon een testrit bij een dealer aanvragen.
Enne dan is die verassing ook kei leuk als hij erbij is en ziet dat jij een testrit doet.
Nog leuker, als je tegelijkertijd voor hem ook een testritje laat maken. Je smokkelt hem er naar toe.
Dealers vinden dit ook meestal leuk om met een verassing mee te doen.
Just an idea! 🧐😎

(enne welkom 😉)
 
Wat ook leuk is, gewoon een testrit bij een dealer aanvragen.
Enne dan is die verassing ook kei leuk als hij erbij is en ziet dat jij een testrit doet.
Nog leuker, als je tegelijkertijd voor hem ook een testritje laat maken. Je smokkelt hem er naar toe.
Dealers vinden dit ook meestal leuk om met een verassing mee te doen.
Just an idea! 🧐😎

(enne welkom 😉)
Zeker ook een leuk idee maar ik denk dat ik het bij mijn plan hou. Papa woont ook een uurtje rijden bij mij vandaan en dit plannetje zit nu zo diep in mijn hoofd.... hahahaa maar het is wel leuk dat je er over mee denkt !! :Y

En dank je wel !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan