Halloween motorrit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boer.nl

MF veteraan
11 dec 2007
2.855
1
Voorburg
Facebook
1381779_612716582126007_390514485_n_zpsbd609144.jpg


De andere topic is gesloten! Hier dus een nieuwe.
Deze rit is voor ALLE motoren!!!

*O* Rijders die graag willen komen naar de Halloween rit zijn; *O*

Alain
Atje
Broaap
Freddynightmare
Gixxiray
Haggie556
Jouk
Jouke
Kokkie
Lennard
Michael
Roel-79
Sarkestein
Boer.nl
SebasLC4
Speakerfreaks
Ariekanaarie
RB
Robin
Jim
Powerpiep
Supermoto Freak
Djoembie
Motardminded
SM-Blazer
Tommy-G
Xt Franky
Vinny
Sembal
Maat Sembal
adyF
Adriaan
David
Sietse
Koen
HarryKTM
Maichel
Teekampmike
Madmenno
+4 maten van Menno
Sputnick
Jesse
Koen
Don
Vinnie
Ferry
Birju
Daantjuh1991
KaWaReZ
Rikkels + aanhang
Blade
Specna
Shaquille
Freaky070
Krullebol?

57+ Feestrijders! Tot zover we weten.

En ALLE motoren zijn welkom!!!

Iedereen staat onder voorbehoud op deze lijst.

Wil je ook mee rijden? Dan wil ik je best bij de lijst toevoegen.
De lijst is meer om te laten zien dat je niet als enige daar sta op de parkeerplaats met een raar pak. _O- *O*
En bij echt slecht weer dan melden we van te voren als het wordt afgelast!

We eindige bij de Mac Donalds in Zoetermeer. Verzoekje van de Mac is wel of we alle motoren aan de zijkant van de afrit willen zetten. BvD
 
Laatst bewerkt:
yo.. zal wel 60% neerslag zijn, maar misschien kom ik met een maat

nog een paar vraagjes; waar gaat de rit naartoe? want als het miezert ofzo wil ik het niet al te lang maken/ver houden

en waar halen jullie de kostuums vandaan wat samen met je pak/kleding lekker zit? zelf zit ik te denken aan partypoint..

iets voor over m'n helm moet ik nog ff nakijken als ik in zo'n zaak sta
 
yo.. zal wel 60% neerslag zijn, maar misschien kom ik met een maat

nog een paar vraagjes; waar gaat de rit naartoe? want als het miezert ofzo wil ik het niet al te lang maken/ver houden

en waar halen jullie de kostuums vandaan wat samen met je pak/kleding lekker zit? zelf zit ik te denken aan partypoint..

iets voor over m'n helm moet ik nog ff nakijken als ik in zo'n zaak sta

Hoi de route wordt nog aan gewerkt.
Starten vanaf zoetermeer en dan den haag misschien nog langs scheveningen maar zodra t definitief is wordt t hier gelijk vermeld.
Qua kleding heb je op t net meer als genoeg en een beetje creatief en fantasy is ook wel nodig.
Ook bij So Low hebben ze nu veel halloween artikelen maskers enz.
gr
 
Wij liever ook niet.
Is het echt te slecht weer, dan blazen we het af, en proberen we het volgend jaar opnieuw.
 
Hopelijk blijft t droog *O* ik ben er dan ook bij als ik niet van de weg wordt gehaald onderweg naar Silverdome _O-
 
Is deze niks voor jou? Is alleen wel vanaf 600 dollar, en schijnt niet helemaal legaal te zijn :9 .....maar wel stoer.

[afbeelding]

hahah een predator in een clownspak, zie je het al voor je??
nee helm lijkt me wel moeilijk. ik ga het natuurlijk wel meenemen als ik naar de winkel ga om te kijken wat op/omheen past..

en in uiterste nood, ga ik wel voor zo'n grim reaper, want daar kan ik de capuchon op de helm plakken
 
Ik ben der bij vertrek vanuit Hoofddorp. maby mensen die van te voor ergenes willen meeten Bijv. Mac hoofddorp???
Madmenno komt uit Haarlem en denkt er nog ff over na om te komen '( . Misschien zijn er meerdere uit die omgeving die komen :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou wil ik niet lullig doen maar hoe denken jullie te gaan verzamelen bij het silverdome ? Ik reed er vanmorgen langs en ze zijn er nu de herfstkermis aan het opbouwen ! Als ik het goed heb begrepen staat ie er tot en met volgende week zondag , de dag van de rit dus ! Misschien uitwijken naar het parkeerterrein bij dutch water dreams ?
 
of macdonald's.. hebben we gelijk een leuk begin van een rit als alle kinderen en mensen zich helemaal kapotlachen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan