Halloween motorrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
@sebaslc4

Dank u voor de genomen moeite om deze nijpende situatie nogmaals te bespreken met uw gevolg
Deze nieuwe criteria zijn voor mij een stuk aangenamer , heb mijn schoonmoeder bereid gevonden haar zondagmiddag op te offeren en geloof me , catwoman is met haar vergeleken een gesteriliseerde poes 😜
 
@sebaslc4

Dank u voor de genomen moeite om deze nijpende situatie nogmaals te bespreken met uw gevolg
Deze nieuwe criteria zijn voor mij een stuk aangenamer , heb mijn schoonmoeder bereid gevonden haar zondagmiddag op te offeren en geloof me , catwoman is met haar vergeleken een gesteriliseerde poes 😜

Het doet ons deugd dat u vertrouwen heeft blijven houden in het secretariaat. Het voorstel dat u heeft ingediend is bij ons met vreugde in ontvangst genomen. Wij kijken er naar uit om met uw schoonmoeder eventueel een beschuitje of kopje warme melk te nuttigen.



_O- _O- _O- _O-
 
Het doet ons deugd dat u vertrouwen heeft blijven houden in het secretariaat. Het voorstel dat u heeft ingediend is bij ons met vreugde in ontvangst genomen. Wij kijken er naar uit om met uw schoonmoeder eventueel een beschuitje of kopje warme melk te nuttigen.



_O- _O- _O- _O-


Uw bijzonder positieve reactie is bij haar goed ontvangen en ze kijkt uit naar een ontmoeting met u persoonlijk ! 😜😜😜

Ik hoop toch echt dat ik niet vroegtijdig van de weg word geplukt 😳
 
Nee, het is niet best. We houden vol. Meestal zitten ze er naast, dus nu hoop ik ook.
 
staat op de voorpagina.. is om 2 uur.. wordt in de buurt van silverdome, parkeerplaats bij zwembad las ik?
 
Vanavond om 18.00 gaan we bekijken of het door kan gaan. Dan hebben we goed zicht waar de buien in Nederland overkomen. Dus allemaal even duimen draaien en hopen dat het actieve regengebied ergens in Groningen overwaait })
 
Als ik jullie was zou ik het door laten gaan. Ik las net dat jullie buienradar niet zo vertrouwen maar die geeft wel een positief beeld. Als de meeting begint zou het droog moeten zijn. You never know zeggen de Fransen altijd :Y
 
We hebben er goed over nagedacht, en zien dat de meeste buien om 14.00 weg zijn dus het gaat door *O* *O* *O* morgen om 12.00 komt een laatste update. Dan zien we goed of de buien echt weg zijn.
 
Alain
Atje
Broaap
Freddynightmare
Gixxiray
Haggie556
Jouk
Jouke
Kokkie
Lennard
Michael
Roel-79
Sarkestein
Boer.nl
SebasLC4
Speakerfreaks
Ariekanaarie
RB
Robin
Jim
Powerpiep
Supermoto Freak
Djoembie
Motardminded
SM-Blazer
Tommy-G
Xt Franky
Vinny
Sembal
Maat Sembal
adyF
Adriaan
David
Sietse
Koen
HarryKTM
Maichel
Teekampmike
Madmenno
+4 maten van Menno
Sputnick
Jesse
Koen
Don
Vinnie
Ferry
Birju
Daantjuh1991
KaWaReZ
Rikkels + aanhang
Blade

Maar dat was bij mooi weer. Dus de helft?
 
Laatst bewerkt:
mooi, heb er veel zin in :] maar ik ben daar totaal niet bekend, verzamelen we eerst bij de parkeerplek bij de Silverdome? dat weet ik wel te vinden met mijn grote maat tomtom :Y
 
Verzamelplek is inderdaad Silverdome. Op de hoogte van de kermis. Kan niet missen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan