Halvarssons motor kleding

ron cbf

MF'er
14 feb 2016
130
37
Iemand ervaring met het Scandinavische merk Halvarssons textiel motorkleding?
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met het Scandinavische kleding merk Halvarssons?
Ik heb mijn leren broek + jas ervan. Inmiddels 5 jaar zonder rare dingen behalve dat de rits van de gulp na 3 jaar stuk is gegaan (ging niet meer dicht). 1x ongeluk mee gehad en dat is niet eens te zien (had er een regenpak overheen dat was aan flarden).
Uitstekende prijs/kwaliteit maar wel wat warm door de niet uitneembare voering.
 
Ok maar dat is leer, ik zag de jas textiel Wien. Ik zit dan ook nog eens met het dilemma dat ik het beroepsmatig ook draag. Voor de winter prima, maar voor de warmere dagen.......
 
Ok maar dat is leer, ik zag de jas textiel Wien. Ik zit dan ook nog eens met het dilemma dat ik het beroepsmatig ook draag. Voor de winter prima, maar voor de warmere dagen.......
Tja als je alleen ervaringen over hun textiel wil had je dat moeten aangeven in je openingspost. Daar heb ik geen ervaring mee.
 
Ok maar dat is leer, ik zag de jas textiel Wien. Ik zit dan ook nog eens met het dilemma dat ik het beroepsmatig ook draag. Voor de winter prima, maar voor de warmere dagen.......
Dan koop je gewoon een 2e jas voor de zomer,een jas die goed is voor alle seizoenen bestaat niet.
Of draag je normaal ook het hele jaar dezelfde kleding in de winter en de zomer?
 
Ik heb een Halvarssons jas. bevalt prima maar voor tempersturen boven 25 graden wordt het wel warm.
Op de jas staat wel een opdruk Cool-system, die werkt niet of is bij mij defect 😜😜
en er zitten meerdere ventilatie ritsen in die ook wel iets verfrissing verzorgen maar niet afdoende.
Op de productie stikker staat "made in CHINA " Maar verder een lekkere stoere en goede leren jas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan