Tuckson
Kawasaki VN900 Custom Special
Hai,
Ben momenteel bezig met les. Heb 2 van de 3 papiertjes op zak. Eind deze maand moet de 3e komen, goed voor het roze briefje.
Nou heb ik even een vraag. Tijdens de oefeningen voor het examen voertuigbeheersing (de bijzondere verrichtingen voor de ouwe rotten onder jullie) had ik grote problemen met de "halve draai" om van het achtje nog niet te spreken. Gezien de tijd is mijn instructeur gaan plussen en minnen en heeft me extra laten oefenen op de andere dingen. Dat ging dus op het examen ook goed.
Maar nou rijd ik tijdens de lessen dus gezellig rond en dan kom op van die kleine pestrotondetjes. En dan merk je ineens dat die halve draai toch handig was geweest. De instructeur hamert wel op "bocht doorkijken" en "juiste plek op de weg" en dat soort bekende kreten, maar op de 1 of andere manier zet ik hem er niet echt door.
Idioot, want beide slaloms waren probleemloos.
Iemand slimme tips, op- of aanmerkingen? (Even lachen mag ook hoor, ben erg makkelijk in die dingen ;-)
Mvg
Ben momenteel bezig met les. Heb 2 van de 3 papiertjes op zak. Eind deze maand moet de 3e komen, goed voor het roze briefje.
Nou heb ik even een vraag. Tijdens de oefeningen voor het examen voertuigbeheersing (de bijzondere verrichtingen voor de ouwe rotten onder jullie) had ik grote problemen met de "halve draai" om van het achtje nog niet te spreken. Gezien de tijd is mijn instructeur gaan plussen en minnen en heeft me extra laten oefenen op de andere dingen. Dat ging dus op het examen ook goed.
Maar nou rijd ik tijdens de lessen dus gezellig rond en dan kom op van die kleine pestrotondetjes. En dan merk je ineens dat die halve draai toch handig was geweest. De instructeur hamert wel op "bocht doorkijken" en "juiste plek op de weg" en dat soort bekende kreten, maar op de 1 of andere manier zet ik hem er niet echt door.
Idioot, want beide slaloms waren probleemloos.
Iemand slimme tips, op- of aanmerkingen? (Even lachen mag ook hoor, ben erg makkelijk in die dingen ;-)
Mvg