Hamove road races Hengelo 11 en 12 Mei 2019

mark scary

MF veteraan
16 mei 2010
2.754
364
Zeijerveen
In het weekend van 11 en 12 Mei 2019 is het weer Road Racen in Nederland. Echt een waanzinnig leuk race event in een prachtige omgeving en ambiance.
Wie van jullie gaan er?
Algemeen - HAMOVE - Hengelo Auto & Motorvereniging

Nieuws_header_-_start_grid.jpg
 
Voor mij het mooiste evenement van het jaar. Betaalbaar en kan er op de fiets naar toe. Lekker met een biertje in de hand op de strobalen leunen en de 2-takt lucht opsnuiven van de oldtimers die op 2 meter afstand voor je langs komen. Ook de supersports en suberbikes geven elk jaar spectakel.
Hopen dat het weer ook dit jaar weer mee zit, maar weer of geen weer, ik ben erbij !
 
Voor mij het mooiste evenement van het jaar. Betaalbaar en kan er op de fiets naar toe. Lekker met een biertje in de hand op de strobalen leunen en de 2-takt lucht opsnuiven van de oldtimers die op 2 meter afstand voor je langs komen. Ook de supersports en suberbikes geven elk jaar spectakel.
Hopen dat het weer ook dit jaar weer mee zit, maar weer of geen weer, ik ben erbij !
Het is inderdaad een prachtig event. Voor mij niet de allermooiste maar zeker 1 van de gaafste ;-)
En spektakel gegarandeerd.
 
Volgens mij heb ik die week vrij, dus dan rijden we zowiezo even die kant op:Y
 
Vandaag nog niet present maar vanmiddag wel op de motor richting Barchem. Hotelletje en morgen vroeg naar het circuit. Zin in.
 
Dat was gaaf!
Was er zondag en ga volgend jaar zeker weer!
Dondersvol programma met allemaal leuk spul!
 
Genoten! Weer was nog beter dan ik had verwacht. Races gaaf, sfeer helemaal goed, is blijvertje in mijn agenda.
 
Terug
Bovenaan Onderaan