Hamove wegraces 6 en 7 Mei Hengelo (Gelderland)

Is leuk, je kan overal goed terecht, bij de start hebben ze een tribune, ouderwets gezellig sfeertje ook in het rennerskwartier
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er meestal op Zaterdag en dan kan je zo een plekje vinden, op Zondag weet ik niet hoe druk het is.
 
Ik ga er zondag heen, vorig jaar ook geweest en dat is gewoon een feest voor de motorsport liefhebber. parkeerplek zat voor je tweewieler en er is overal genoeg plek buiten de baan.
 
Ik ga er zondag heen, vorig jaar ook geweest en dat is gewoon een feest voor de motorsport liefhebber. parkeerplek zat voor je tweewieler en er is overal genoeg plek buiten de baan.

Top! Het is best raar dat ik nu pas naar de Hengelo straat races ga. Ben meerdere keren naar real road races, Isle of Man en Noord Ierland geweest en dus nog niet naar onze eigen road races in NL. Maar daar komt nu verandering in! We plekken onze motor wel en gaan heerlijk in het gras zitten brommers kiekn. Het weer ziet er vooralsnog super uit.
 
Top! Het is best raar dat ik nu pas naar de Hengelo straat races ga. Ben meerdere keren naar real road races, Isle of Man en Noord Ierland geweest en dus nog niet naar onze eigen road races in NL. Maar daar komt nu verandering in! We plekken onze motor wel en gaan heerlijk in het gras zitten brommers kiekn. Het weer ziet er vooralsnog super uit.

Ik ben 2005 en 2015 ook naar IoM geweest. Daar is Hengelo natuurlijk niet mee te vergelijken maar het is wel gezellig!

Geloof 5 euro voor parkeren (motor) en 15 entree.
 
Is zeker een aanrader voor de liefhebber.

Ga er al meer dan 30 jaar naar toe. Is al net zo'n traditie als naar Assen :)
Een van de laatste stratencircuits met de sfeer van vroeger.

En het is inderdaad ouderwets gezellig, paar jaar terug in het renners kwartier stond ik bij een 250 rotax tandem twin te kijken knoopt de engelse rijder een praatje aan, na een half uur kletsen over de good old two stroke times moest hij zich haasten om zich klaar te maken voor de training _O-

50 jaar motorraces op Varsselring, een van de weinige stratencircuits in Nederland
 
De Hamove straatraces 2017 zijn inmiddels weer achter de rug. Het was onze 1e en zeker niet de laatste. Op zaterdag hotelletje geboekt in Lochem en op zondag ochtend vroeg via bossen en kronkelwegen naar de Varsselring. De sfeer is geweldig, road racing zoals het hoort! en dat in Nederland. Gezelligheid bij de Molenbocht, tribunes, tentjes en rennerskwartier is top! Voor degene die nog nooit geweest zijn en twijfelen: DON'T hesitate and GO!
 
Ik ben er door omstandigheden helaas niet geweest, heeft er nog iemand piccies gemaakt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan