Hand over de grond

Wat heeft de motor daar nou mee te maken. Kan me geen motor voorstellen (behalve harley dingen) die die hellingshoek niet kunnen maken.
Op een lage racemotor zit je al laag bij de grond, en het is op zo'n ding nu eenmaal makkelijker om hem plat te leggen.
Makkelijk of moeilijk, blijft mooi om te zien....
 
Wat heeft de motor daar nou mee te maken. Kan me geen motor voorstellen (behalve harley dingen) die die hellingshoek niet kunnen maken.
:^

Zie maar hoe ver z'n steppen nog van het asfalt zitten.

Beetje hangen en je bent er zo :P (vooral met die ape-armen van Maximum :+ ).. ellebogen is dan een stuk lastiger :}
 
hehehe.. fuck heb ik het ook vaak zien doen :P
Heb het in 1x geprobeerd maar toen sneed ik ineens m'n bocht af en kwam er een auto aan dus toen maar weer handjes aan het stuur :P

Zal het binnenkort wel es gaan oefenen samen met fuck, alleen ff een mooie rustige bocht zoeken
Vergeet geen spikes te monteren! ;) ..ik ga wel mee! :P
 
Op een lage racemotor zit je al laag bij de grond, en het is op zo'n ding nu eenmaal makkelijker om hem plat te leggen.
Makkelijk of moeilijk, blijft mooi om te zien....

Euh.... :? :z

K75RT:
Seat Height
810 mm (31.90 inches)
760 mm (29.90 inches) (low seat model)

CBR1000RR
Seat Height:
825.5 mm (32.5 inches)

wil je het in min. of ik km's horen?
schater.gif

Mmmmmm titaan op je handschoenen maken dan voor het ultieme poser effect :o
 
ben ik nou de enige die het zonde vind van mn handschoenen? :X
Ik moet zeggen dat ik sinds ik heerlijke handschoenen heb bijna nooit meer met mn handje over de grond ga, ze gaan er idd zeer snel aan. Vingerhoedjes erop naaien gaat ook weer een beetje ver.
 
Ik moet zeggen dat ik sinds ik heerlijke handschoenen heb bijna nooit meer met mn handje over de grond ga, ze gaan er idd zeer snel aan. Vingerhoedjes erop naaien gaat ook weer een beetje ver.
Ja maar het houd de mensen mooi op afstand.
BTW meestal houd ik mijn hand een beetje boven het wegdek, tis idd zonde van je handschoen.
Als het er ooit op aan komt wil ik wel acte de presence geven hoor.
 
'K vraag me trouwens aj of het te bekeuren is, met je hand over de grond... is me in elk geval nog niet overkomen...
 
elleboog heb ik ook wel eens gezien (foto dan) ergens op inet zal eens kijken of ik hem kan vinden
 
Mijn bovenbuurman suggereert dat FHM en       
Mr. K75RT zeer atletisch gebouwde, lenige jongemannen zijn?



Klopt, wij allebei. Hij eerder dan ik, en de 'linkerhandtechniek' heb ik dan ook van hem afgekeken.
Ooit pizza's ontvangen van knokkelslepers?


Absoluut zeker weten. Was een geweldig gezicht (if not a little posing) om Jan in die linkerbocht naar de Papsouwselaan dwars over de tramrails met hand aan de grond te zien nemen.

Maatje van me woonde aan de van Leeuwenhoeksingel, schuin tegenover de pizzaboer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan