Handboek Diversion XJ600 S

Sinds een aantal weken ben ik de trotse bezitter van een Yamaha XJ600 S Diversion, heb er echter geen handboek/ werkplaatshandboek/ handleiding bij gekregen.
Heeft iemand deze digitaal? Ik heb de search gebruikt, kwam wel een link tegen maar die site bestaat niet (meer). Google gaf me ook geen resultaat helaas.
Bedankt alvast..
 
He! draakje 81 als je een keer bij hilversum in de buurt bent , kun je de service manual komen halen. Ik heb de juiste voor jouw nog liggen in het engels.
Het is een geprinte versie.
Er is hier en daar wel een laatste letter van de zin afgevallen maar dat geet geen problemen.
Ik heb geen xj 600 s meer,heb dexe ingeruild voor een V-Strom.
Als je interesse hebt mail maar even,
groet, ;)
 
He! draakje 81 als je een keer bij hilversum in de buurt bent , kun je de service manual komen halen. Ik heb de juiste voor jouw nog liggen in het engels.
Het is een geprinte versie.
Er is hier en daar wel een laatste letter van de zin afgevallen maar dat geet geen problemen.
Ik heb geen xj 600 s meer,heb dexe ingeruild voor een V-Strom.
Als je interesse hebt mail maar even,
groet, ;)
Thx voor het aanbod !
Ik heb hem nu al digitaal gekregen.
 
Hoi MF oma!

Ik heb een XJ600 uit 1994 op het oog, en ben ook op zoek naar een maintenance handbook. Heeft iemand die nog?
 
Deze week mijn eerste motor gekocht, een Yamaha XJ 600 s Diversion. Uit 2000 en 36.000 km gelopen. Nieuwe banden, ketting en tandwielen.
Helaas geen handleiding erbij. Op het internet ook moeilijk te vinden en dan nog in het Engels. Kan iemand mij een digitale nederlandstalige versie toesturen ?
Zou geweldig zijn, weet ik tenminste waar ik op moet letten met onderhoud etc.

Gr Peter
 
Deze week mijn eerste motor gekocht, een Yamaha XJ 600 s Diversion. Uit 2000 en 36.000 km gelopen. Nieuwe banden, ketting en tandwielen.
Helaas geen handleiding erbij. Op het internet ook moeilijk te vinden en dan nog in het Engels. Kan iemand mij een digitale nederlandstalige versie toesturen ?
Zou geweldig zijn, weet ik tenminste waar ik op moet letten met onderhoud etc.

Gr Peter
Voor de échte div-kenners moet je hier zijn.
 
Deze week mijn eerste motor gekocht, een Yamaha XJ 600 s Diversion. Uit 2000 en 36.000 km gelopen. Nieuwe banden, ketting en tandwielen.
Helaas geen handleiding erbij. Op het internet ook moeilijk te vinden en dan nog in het Engels. Kan iemand mij een digitale nederlandstalige versie toesturen ?
Zou geweldig zijn, weet ik tenminste waar ik op moet letten met onderhoud etc.

Gr Peter


Proficiat met je aankoop. *O*

Handleiding kun je hier downloaden
http://www.yamaha-motor.be/dutch/community/service/manuals.jsp
 
Terug
Bovenaan Onderaan