handgreep cbr 600f2 bj 91

mark mense

Die hard MF'er
2 mrt 2002
498
0
ik heb eindelijk mijn vriendin zover gekregen om
mee te gaan achterop de motor..

nu vraag ik me alleen af of het mogelijk is om op mijn cbr 600 f2 bj 91 zo'n handgreep achterop te monteren..

iemand ervaringen hiermee?
 
ik heb eindelijk mijn vriendin zover gekregen om
mee te gaan achterop de motor..

nu vraag ik me alleen af of het mogelijk is om op mijn cbr 600 f2 bj 91 zo'n handgreep achterop te monteren..

iemand ervaringen hiermee?

de F2 is de Amerikaanse uitvoering een heeft geen handgreep, echter is denk is wel te plaatsen, moet je chter wel een stukkie uit je zijplaten halen aan de bovenzijde, mar dat lukt wel, want er hoort dan ook nog een rubber randje bij, kijk mar eens bij een "gewone" 600.
De handgreep zit vast op dezelfde plek als de bagagehaakjes aan de onderzijde, dus als je die heb, of er zitten op de zelfde hoogte twee schroefgaten , dan zit je goed en gaat het.
Voor de zekerheid, de handgreep zit zowel links als rechts met twee bouten vast op subframe.
 
waar is zo'n handgreep te verkrijgen?
heb laats zo'n catalogus opgevraagd bij mdi ofzo

daar hadden ze wel hangrepen maar niet voor bouwjaar 1991

pas een handgreep van een later bouwjaar ook?

en anders moet mijn vriendin mij maar vast houden toch? :]
 
waar is zo'n handgreep te verkrijgen?
heb laats zo'n catalogus opgevraagd bij mdi ofzo

daar hadden ze wel hangrepen maar niet voor bouwjaar 1991

pas een handgreep van een later bouwjaar ook?

en anders moet mijn vriendin mij maar vast houden toch? :]

Gewoon origineel bij dealer misschien.

Trouwens, 91 is toch dat andere model nog, mijn verhaal klopt voor de modellen vanaf 93 iig, dus je moet toch nog even zelf goed kijken.

trouwens F2 '91, nou twijfel ik helemaal, post eens een plaatje van je motor.
 
Laatst bewerkt:
tja moet toch wat doen om het het meissie naar d'r zin te maken he *D

ik heb haar er nog niet over gehoord hoor maar het lijkt mij makkelijker voor haar en dat rijden met iemand die op je 'hangt'vind ik persoonlijk wel ff wennen
 
Ik heb denk ik een erg leuke website gevonden die after-market grab-rails verkoopt,ik ga ze zo zelf ff contacten ivm mijn fireblade :)

dit is hun website

Have fun!

Erhm een klein oepsje hier, net gebeld met ze, kreeg een lieve dame aan de lijn (i really love the way english women speak :9~ ) en ik hoor dat zo'n grab rail voor mij inclusief s/h (shipping and handling) op zo'n 48 pond neerkomt, bummer.......

Ook zie ik dat ze alleen een beugel hebben voor de cbr600 fs 1 |(
 
Laatst bewerkt:
Naar de sloop gaan.
Elke onderdeel van '91 to '93 kan je gebruiken.

Een 93 heeft die aluminium voetsteunen, terwijl zo'n '92 een paar zwarte stangen heeft.
Kan je gewoon vervangen dus.
Heb ik ook gedaan.

Die beugel kan je ook gewoon plaatsen, echter heb je dan ook een ander bovenstukje nodig met gaten erin. Het gaat om dat stukje plastic boven de lamp.

Een goede sloop heeft alles zo voor je liggen.
Vergeet niet dat er twee rubbertjes bij dat bovenstuk horen.


hoi
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan