Handig alarm

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
Ik kan via mn werk aan een heel leuk alarm komen, eentje die ik nog nooit gezien heb. de LCD afstandsbediening gaat namelijk trillen/piepen/licht te geven als je alarm af gaat!
dat is natuurlijk erg handig als je je motor 's nachts buiten hebt staan.

de afstandsbediening geeft ook aan wat er aan je motor gebeurd. (wordt ie bewogen, of wordt er aan de bedrading geknoeid?)

het alarm is van Carsup.

functies:

- startblokkering
- shock sensor
- sirene en licht waarschuwing
- dmv de afstandsbediening je motor uitzetten (als je bv "grand theft auto" style van je motor ontdaan wordt)
- spraakmodule (die motor praat tegen je dat je je alarm aan moet zetten of dat je er niet tegen moet duwen)

en nog veel meer functies.

hij is al ingebouwd in een collega z'n gsxf, en het werkt echt super. de afstandsbediening heeft ongeveer een bereik van 900m. volgende maand komt er 1 in mijn motor :)

ik heb ook nog een redelijk uitgebreide brochure, als je die wil hebben (docje) moet je ff mailen naar base@quicknet.nl

het alarm kost 142,50. excl inbouw en verzendkosten.
 
niet gek maar is het wat voor die prijs,wel heel erg uitgebereid alarm,ik heb nu dit onderstaande alarm bij mijn motor liggen .

75593
 
Ik heb precies dezelfde functies met mijn alarm alleen ik heb er nieuw met garantie 70 euro voor betaald. Hij heeft alleen geen backupbatterij, maar ik moffel wel ergens een loodaccu eraan
 
Ik heb precies dezelfde functies met mijn alarm alleen ik heb er nieuw met garantie 70 euro voor betaald. Hij heeft alleen geen backupbatterij, maar ik moffel wel ergens een loodaccu eraan


ook dat je afstandsbediening begint te piepen e.d?
linkie? :)
 
heeeej dit vind ik wel wat¿

is dit ook goedgekeurd voor je verzekering enzo?
en hoever rijkt die afstandbediening¿

heb je voor mij dat word docje, zet ik hem wel ergens op inet weg voor de geintresseerde ;)

Lama staat al online ;)
 
heeeej dit vind ik wel wat¿

is dit ook goedgekeurd voor je verzekering enzo?
en hoever rijkt die afstandbediening¿

heb je voor mij dat word docje, zet ik hem wel ergens op inet weg voor de geintresseerde ;)


volgends mij niet erkend door de verzekering. bereik is ongeveer 900 meter.
 
Laatst bewerkt:
owja, hij verkoopt ook diverse autoalarmen met dit systeem. :)
mail maar, die docjes ga ik niet allemaal hosten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan