Handkappen voor een Honda Dylan

Mish

MF veteraan
Donateur
2 dec 2007
2.358
125
vinkeveen
Beste,
Ik wil op mijn Honda Dylan handkappen monteren. Dit heb ik met de zoekfunctie gevonden:
Over Dylan,

De handkappen van Honda zitten er nu ook een tijdje op. Werken ook heel goed.

Heeft iemand ervaring welke kappen ik zou kunnen gebruiken? Lijkt mij lastig monteren met al die kappen.. :P

Michel
 
Compleet met Holleeder-schermpje....
HondaDylanSES1502.jpg


Deze kappen zitten bovenaan bij de spiegels vast (een draad van de spiegels is "verkeerd-om draad") en onderaan zitten er twee bouten aan iedere kant onderin het stuur waarvan ik denk dat deze bij de Dylan horen. Ik kan er eens detailfoto's van maken als je meer wil weten.
 
deze had ik ook, ze zijn niet los te koop, ze worden bevestigd op het 'geraamte' wat ook het windscherm op z'n plaats houdt.
 
Hee, bedankt voor jullie reacties. Ik heb idd. begrepen dat ze niet los verkrijgbaar zijn. Vanavond maar handvatverwarming gekocht. Beter iets dan niets :)

Thanks,
Msh
 
Jep, nogmaals bedankt voor de foto. Ik vond het met handvatverwarming toch wat koud. Helaas kon ik geen losse handkappen kopen, dan zelf maar maken. Blijft lelijk, maar het is wel doeltreffend (hoop ik). :]

PICT0389.jpg

PICT0390.jpg

PICT0392.jpg

PICT0394.jpg

PICT0395.jpg

PICT0396.jpg

PICT0400.jpg

PICT0402.jpg
 
Jep, nogmaals bedankt voor de foto. Ik vond het met handvatverwarming toch wat koud. Helaas kon ik geen losse handkappen kopen, dan zelf maar maken. Blijft lelijk, maar het is wel doeltreffend (hoop ik). :]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Creatief, en heb je ze al getest :?
Ik rij zelf zonder scherm en handkappen, heb tot nu toe niet echt problemen met de kou.
Ik draag van die handschoenen waar twee vingers bij elkaar zitten (soort halve want)
en dat is op en ritje van 43 km aardig tedoen, ook bij temperaturen van onder nul :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan