Handlebar bag

nomko

Experienced banned user
25 feb 2019
574
416
Ik kwam op de site van Wunderlicht deze handlebar bag tegen. Leek me een mooie oplossing om daar wat klein spul zoals portemonnee en mobiele telefoon in te stoppen. De mobiel voornamelijk voor de navigatie (Google Maps/Wazw/overige navigatie apps). iemand ervaring met zo'n tasje?
 
Niet met dat specifieke tasje, maar ik heb wel zo'n cheapy ding voor m'n mobiel op m'n stuur zitten. Ik vind het... niet fantastisch. Het werkt, sure, maar zonlicht en weerkaatsing maken het scherm wel vaak lastig af te lezen. Lijkt mij ook een issue met dit dingetje. Je hebt ook van die mobiel-houders met z'n soort zonneklepje erboven, dat lijkt me handiger. Als je het voornamelijk voor smartphone navigatie gaat gebruiken, dan.

Voor wat kleine meukjes op het stuur lijkt me dit best een handig ding, al dan wel behoorlijk prijzig.
 
Je wil niet weten wat die BMW GS rijders voor nutteloze shit op hun motor hangen.
Touratech,wudo,wunderlich
Hebben het maken, verkopen van meuk tot kunst verheven
BMW bezitters zijn hier gevoelig voor :Y
 
Lijkt me vooral heel veel geld, voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt. Zoals met het grootste deel van de TT en Wunderlich catalogus. Portemonnee zou ik lekker in mijn jaszak stoppen, geheid dat je hem een keer vergeet uit dat tasje te halen en dan ligt hij daar zo voor het grijpen . Als je je telefoon als navigatie wil gebruiken zijn er volgens mij veel betere alternatieven. En zelfs al zou je zo'n tasje willen, dan staan er op Ali ongetwijfeld prima tasjes die een fractie van dit bedrag kosten, staat er alleen geen Wunderlich op. Maar los van alle meningen hier, als het jou wat lijkt en je hebt het geld voor over dan zou ik me vooral niet druk maken wat iemand anders er van vindt.
 
Het idee is wel tof vind ik. Maar gaat het niet te veel trillen voor het aflezen van een telefoon?
En het moet wel heel goed passen bij jou stuur denk ik.

Als algemeen 'ik moet wat meuk kwijt' tasje is hij wel tof, lijkt mij dan wel fijner dan b.v. een tanktas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan