Handleiding Gilera Fuoco 500LT

Candyman1902

Rookie
11 mrt 2021
1
0
Goedendag,

Ik ben nieuw hier en heb sinds kort een Fuoco 500LT 2014 mat zwart uitgevoerd in mijn bezit.
Nou ben ik iemand die graag alles wil weten over de Fuoco en heb dan ook graag een handleiding. Deze heb ik zeker gevonden via Google maar ik zou hem graag in het Nederlands willen hebben.
Heeft iemand een idee waar ik die kan downloaden of nog mooier (het orgineel) kan kopen?

Mvg Candy
 
Ga naar de Piaggio site. Onderaan de startpagina vind je een link naar "klantenservice". Daar vind je een link naar "onderhoudsboekjes".
Er wordt je gevraagd jouw gegevens en je chassinummer op te geven en dan zou je een e-mail moeten ontvangen met de downloadinstructies voor jouw model.
 
Goedendag,

Ik ben nieuw hier en heb sinds kort een Fuoco 500LT 2014 mat zwart uitgevoerd in mijn bezit.
Nou ben ik iemand die graag alles wil weten over de Fuoco en heb dan ook graag een handleiding. Deze heb ik zeker gevonden via Google maar ik zou hem graag in het Nederlands willen hebben.
Heeft iemand een idee waar ik die kan downloaden of nog mooier (het orgineel) kan kopen?

Mvg Candy
Hoi .ik heb sinds gisteren ook de zelfde.
Ik heb er lang over nagedacht maar toch een gekocht. Fantastisch apparaat.
Hoe bevalt de jouwe zover.
Mvg Frank
 
Terug
Bovenaan Onderaan