Handleiding GSX-R600 voor de liefhebber

Heb je helemaal van die slimmen die dat over een discussieforum gaan roepen. In mijn geval is het kenteken gemanipuleerd met een image editor. Ben het dus helemaal met je eens.
 
Heb je helemaal van die slimmen die dat over een discussieforum gaan roepen. In mijn geval is het kenteken gemanipuleerd met een image editor. Ben het dus helemaal met je eens.

Tja het is wel verstandig om het te melden aan de betreffende persoon, maar er is inderdaad wel te zien dat er mee gespeeld is ;) goed gedaan :)
Ik plak er altijd een geel stukkie overheen, ongeveer zelfde kleur als de plaat zelf (even het pipetje eroverheen) :)

Maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn, vooral met dure of exclusieve voertuigen.
 
He! Een GS500e met kuip !!! :) ) En nog wel op je site Smarco! :)
Jammergenoeg wel een van eind 1990, begin 1991, mijne had andere stickers (mooier) maar wel dezelfde kuip.

MVC-003S.JPG
 

Ja mijne was ook 25kw. Rijd niet echt lekker op de snelweg als je met 120 nog iets wilt inhalen. Te veel timen wanneer je kan gaan.. nix voor mij, ik moet gewoon gas erop en gaan, en niet timen, kijken, gas erop, hopen dat er niet iemand aan komt die 140 rijd, en dan zo snel mogelijk een auto inhalen.. nee dankje. Zonder begrenzing loopt ie wel een stuk beter, maar helaas nooit gereden op een ongeknepen GS. Maar leuke beginnersfiets. was mijn eerste motor.
 
nee, pooh heeft hem bij het grof vuil gezet :)

Het word tijd voor een nieuwe trouwens pooh, ik heb het nu met je gehad dat je gaat huilen als je je motor weer ziet. Koop eens wat en kom rijden!!
Dat zeg ik ook constant tegen hem, wordt echt tijd voor een andere, desnoods maar stukken goedkoper en wat ouder, zoals zo\'n Kawa ZXR750 ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan