handschoenen gevonden achter stekkenwal!

Evelknievel

MF veteraan
20 aug 2003
2.294
418
Moergestel
Een kleine kans dat ik de rechtmatige eigenaar tegenkom maar het is het proberen waard want het zijn niet de goedkoopste handschoentjes...

Vandaag na de races kom ik terug gelopen op de parkeerplaats achter de stekkenwal (niet het verharde stuk!!) en er liggen een paar motorhandschoenen op mn zadel... je hebt het gelegd op een pikzwarte yamaha FZR600R met thundercatkuip maar vergeten het eraf te halen...

van wie zijn ze???

ik vertel niet welk merk/type het zijn, dat moet de eigenaar maar zeggen en als er niemand opdaagt heb ik er een goed setje handsloffen erbij....
 
Heel wat anders, post eens wat pics in je verbouwingstopic op het fzr forum joh.
We zitten erop te wachten :Y
 
met mij is alles goed.. nog steeds dik en gelukig.. heb het verder gewoon veelste druk met beunen, mn huisje, mn vrouwtje enz. enz. dus eigenlijk te weinig tijd om s'avonds te rijden en met de FZR club en MF wat dingen te doen enzo.. balen maar ut is voorlopig niet anders...

heb verder ook nog steeds niks van de handschoenen gehoord :N
dacht ik al maarja was de moeite waard...

(en wat ben ik toch weer eerlijk :X )
 
ik vertel niet welk merk/type het zijn, dat moet de eigenaar maar zeggen en als er niemand opdaagt heb ik er een goed setje handsloffen erbij....
Misschien kan je het even doorgeven aan de administratie van het circuit dat je handschoenen hebt gevonden. Als er iemand belt kunnen ze jou nummer toch doorgeven :Y

Misschien ook wel teveel moeite voor ze daar, doen altijd nogal moeilijk die lui B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan