Handschoenen

joskepx

MF'er
27 jun 2007
140
0
Iemand tips mbt handschoenen voor tijdens komende, regen-periode?

Ik zie "echte"Goretex a ca 100,- , maar bijvoorbeeld ook andere membramen zoals
bv Hipora® membraan. Dan heb je voor zo`n 3 tientjes al "waterdichte" handschoenen.

Iemand ervaringen met de wat goedkopere?

Thanx
 
Op de mijne staat ook Hipora en ben er de afgelopen 'winter' mee doorgekomen dus dat zal ook wel goed zijn. Alleen 30 euri zo goedkoop waren de mijne niet. Zeg maar ruim het dubbele.

Succes er mee.
 
aha, thanx

zag ze op www.motozoom.nl
(Weet niet of ik zo`n link mag plaatsen, maar ja...:)
Type: Café Racer® Sport III waterproof
 
Zorg iig dat ze voldoende ruim zitten... koop ze niet te strak. Zelfs de duurste en beste handschoenen voldoen totaal niet als je ze te strak hebt zitten.
 
Zolang het motorgerelateerd is buiten het Offtopic forum en het geen reclamemakerij is hoef je je daar niet zo druk om te maken. :) En Motozoom kent iedereen hier wel. Tip: kijk ook eens bij www.louis.de dat is de Duitse Motozoom zeg maar met vrijwel dezelfde catalogus. Als je Duits niet zo goed is kun je het Motozoom bestelnummer kopieren en plakken op de Louis site. Verander dan 1 nummer (Motozoom: 12111111 wordt bij Louis 10111111 ;) )en voilà, ben je vaak nog goedkoper uit ook! *O*
 
Laatst bewerkt:
Nagenoeg alle 'concurrenten' kunnen niet tippen aan GoreTex. Zeker niet na langere termijn.
 
Goekoper en waterdicht :Y
66969_PE180449_S3.jpg


Voilla :Y :+
 
ik heb lidl handschoenen van 25 euro, hebben mijn handen al elke plensbui droog gehouden(alleen zijn de klittenbandjes voor bij de polsen niet echt fijn, stiksel gaat er snel vanaf)

maar ik denk niet meer dat de lidl die nog heeft
 
In het blad 'Motoren & Toerisme' (septembernummer) staat een test van twintig paar 'tussenseizoenhandschoenen'. De handschoenen zijn getest op waterdichtheid en isolerende eigenschappen. Vond het wel interessant leesvoer, want zat zelf ook net te kijken. Opvallend vond ik onder meer de Held Move handschoenen omdat ze perfect waterdicht, behoorlijk warm en maar €30,- zijn.
 
In het blad 'Motoren & Toerisme' (septembernummer) staat een test van twintig paar 'tussenseizoenhandschoenen'. De handschoenen zijn getest op waterdichtheid en isolerende eigenschappen. Vond het wel interessant leesvoer, want zat zelf ook net te kijken. Opvallend vond ik onder meer de Held Move handschoenen omdat ze perfect waterdicht, behoorlijk warm en maar €30,- zijn.
Held is sowieso een supermerk, ook met hele goede service. En vaak met Gore Tex en een rubber strip op de linkerhandschoen die je als wisser voor je vizier kunt gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan