Handtekening/contact krijgen met Harada?

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.588
36.100
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Zo... mischien een ongebruikelijke vraag, maar hoe zou ik contact met mr Tetsuya Harada kunnen krijgen? Ik heb een RS125 en een RS250 in de kleuren van zijn 1999 MotoGP fiets en zou het erg gaaf vinden op een bepaald onderdeel een handtekening te kunnen krijgen. Dat zou ik dan best wel ff willen missen en opsturen naar hem om te kunnen krabbelen!

Nu heb ik al ff op Google rond lopen speuren maar daar kom ik niet echt verder dan:

Niet meer werkende fansite: http://www.tetsuya31.com/base-j.html
Zijn Japanse naam: 原田哲也
En een Wikipedia pagina: Tetsuya Harada - Wikipedia

Misschien dat er iemand nog ideeën heeft waar ik heen zou kunnen mailen ofzo?

full
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of Dhr.Timmer mee zou willen werken.
Maar jaren terug heb ik het boek van Michael Doohan ( Thunder from Down-Under ) naar Mr.TT ( Jaap Timmer ) gebracht en enkele weken later had ik het boek terug met handtekening en een korte persoonlijke boodschap terug.
Wellicht kan Dhr.Timmer je op weg helpen om in contact te komen met....
Via de SMA is wellicht wel aan het email adres te komen.
 
Ik weet niet of Dhr.Timmer mee zou willen werken.
Maar jaren terug heb ik het boek van Michael Doohan ( Thunder from Down-Under ) naar Mr.TT ( Jaap Timmer ) gebracht en enkele weken later had ik het boek terug met handtekening en een korte persoonlijke boodschap terug.
Wellicht kan Dhr.Timmer je op weg helpen om in contact te komen met....
Via de SMA is wellicht wel aan het email adres te komen.

Gaan we gelijk proberen! Bedankt alvast!
 
Roy, mail naar Dorna, de rechten houder/organisator van de MotoGP. Zij hebben ook de oude shizl onder hun hoede.
 
past niet helemaal bij het onderwerp maar ik ga dit jaar voor het eerst een heel weekend naar assen toe zijn is daar ook een handtekeningen sessie of iets wat daar op lijkt want ik zou graag een handtekening van rossi willen scoren

en op foto's zie je wel eens zo'n sessie met rossi achter zo'n tafeltje
 
Niet geschoten altijd mis... dus ik kan altijd eens een mailtje naar Dorna doen. Misschien willen ze hem wel doorsturen.

past niet helemaal bij het onderwerp maar ik ga dit jaar voor het eerst een heel weekend naar assen toe zijn is daar ook een handtekeningen sessie of iets wat daar op lijkt want ik zou graag een handtekening van rossi willen scoren

en op foto's zie je wel eens zo'n sessie met rossi achter zo'n tafeltje

Denk dat dat meer een vraag is voor hier: Valentino Rossi Deel 2

Zal best wel eens gebeuren, maar denk niet elke race weekend? Lijkt me vrij tijdrovend namelijk en in een race weekend heeft ie genoeg te doen denk ik?
 
past niet helemaal bij het onderwerp maar ik ga dit jaar voor het eerst een heel weekend naar assen toe zijn is daar ook een handtekeningen sessie of iets wat daar op lijkt want ik zou graag een handtekening van rossi willen scoren

en op foto's zie je wel eens zo'n sessie met rossi achter zo'n tafeltje

Er was een aantal jaar geleden op de woensdag een open paddock.
Je kon dan onder begeleiding de pit-lane in en handtekeningen scoren, echter de grote namen waren veelal niet aanwezig.
Ik heb zelf Rossi 1x in een oogwenk gezien en toen andere mensen het door hadden ging de roldeur dicht.
Vermeulen en Hopkins waren er toen wel en namen ook de tijd om te signeren.
Wat dat betreft is het mooier geregeld met de WSBK, rijders die je vriendelijk begroeten als ze het circuit opkomen en "vrij" rondlopen her en der.
Ik denk dat dat ook een van de redenen is van de toenemende populariteit van het WSBK het is veel toegankelijker.
 
:^, 't Is te hopen dat dat ook zo zal blijven als het steeds populairder wordt. :)

Volgens mij is de gedachtengang van de gebroeders Flammini om het zo open mogelijk te houden.
Ik moet zeggen het is zeker goed voor de sfeer.
Ondanks dat in de MotoGP sommige coureurs denken een soort heldenstatus te hebben is het natuurlijk schitterend als je de coureur ook eens zonder helm en donker vizier ziet.
Wellicht dat het bij het WSBK kan omdat er 90% echte fans van de motorsport zijn en weten wat ze kunnen/mogen doen.
Bij de TT zie je, althans in verhouding meer raddraaiers en mensen die meer voor de drank i.p.v de races komen.
Of zoals "Rappe Willem" ooit een lied had zoep'n, zoep'n en over de motor kroep'n.

 
Wellicht dat het bij het WSBK kan omdat er 90% echte fans van de motorsport zijn en weten wat ze kunnen/mogen doen.
Bij de TT zie je, althans in verhouding meer raddraaiers en mensen die meer voor de drank i.p.v de races komen.
Of zoals "Rappe Willem" ooit een lied had zoep'n, zoep'n en over de motor kroep'n.


Dat is nou precies waarom ik de WSB leuker vind om naartoe te gaan. Motogp is wel het neusje van de zalm, maar dat fuckpubliek wordt steeds erger :( Ik kreeg al eens te horen dat ik maar thuis moest kijken als ik niet van bier hield :? Daar werd uitaard door een dronken boer in onverstaanbaar dialect mijn kant op gesputterd. Uiteraard zo'n sukkel die er niet net als al om 5 uur zijn nest voor uitmoest en dus het plezier van de echte liefhebber mag en kan vergallen.

Maar goed we gaan off topic en hier is al vaak genoeg over geklaagd. Moest het even kwijt O-) *D
 
Ik weet niet of Dhr.Timmer mee zou willen werken.
Maar jaren terug heb ik het boek van Michael Doohan ( Thunder from Down-Under ) naar Mr.TT ( Jaap Timmer ) gebracht en enkele weken later had ik het boek terug met handtekening en een korte persoonlijke boodschap terug.
Wellicht kan Dhr.Timmer je op weg helpen om in contact te komen met....
Via de SMA is wellicht wel aan het email adres te komen.

Had een mailtje gestuurd en kreeg gister dhr Jaap Timmer aan de telefoon... hij ging zijn best doen! Nu was Harada een beetje verdwenen dus hij garandeerde niets maar proberen ging hij het wel.

*O*

Cool 8-)
 
Laatst bewerkt:
Had een mailtje gestuurd en kreeg gister dhr Jaap Timmer aan de telefoon... hij ging zijn best doen! Nu was Harada een beetje verdwenen dus hij garandeerde niets maar proberen ging hij het wel.

*O*

Cool 8-)
Helemaal TOP dat de Dhr. Timmer zo wil meewerken met Nederlandse motorsport fans! :} Dhr. Timmer is zelf natuurlijk een living legend, zeker als het om het becommentariëren gaat van de sport, en ik had altijd een beetje een idee dat er een 'muur' stond tussen de 'normale' fans, en de hoge piefen.

Helemaal top! :} Hoop voor je dat het uitkomst biedt! *O*
 
Dhr.Timmer is groots geworden door klein te blijven.
Dit is niet negatief bedoelt, integendeel zelfs.
Mede door hem heb ik mijn jeugd/puberteit kunnen genieten van mooie races met veelal nog mooier commentaar.
Het is geen belediging naar de huidige commentatoren, maar Dhr. Timmer wist ondanks saaie segmenten de boel op te fleuren.
Schitterende statistieken te noemen met medewerking van Dhr. Pinners en in zijn tijd was het ook mogelijk om vragen in te sturen en te laten beantwoorden.
Wat de Engelse en Italiaanse commentatoren gemeen hebben dat wist Dhr. Timmer in zijn eentje over te brengen.
Sfeer, emotie, spanning, sensatie en mooie anekdotes.
Ik heb altijd nog stilletjes de hoop dat Dhr.Timmer gedurende een aantal GP's het commentaar gaat verzorgen.
Ik zal in ieder geval op het puntje van mijn stoel zitten ;)
In ieder geval top om te horen dat Dhr.Timmer een poging wil wagen.
 
Het risico nemend dat ik hem beledig...

Waar gaf hij allemaal commentaar bij dan? Kans is wel groot dat ik hem al wel gehoord heb, maar zijn naam is voor mij niet geheel te linken met iets.

Ik weet het... moet me diep schamen...

Maar iig :} voor de moeite die hij wil doen voor me of het nou lukt of niet...
 
Dhr.Timmer deed het commentaar van de MotoGP in de tijden toen we nog 125cc,250cc en 500cc hadden.
Volgens mij hield Timmer er niet veel later mee op toen Doohan moest/wou stoppen.
Ik denk eerder voor jou dat het een belediging is want je hebt erg veel gemist.
 
Dhr.Timmer deed het commentaar van de MotoGP in de tijden toen we nog 125cc,250cc en 500cc hadden.
Volgens mij hield Timmer er niet veel later mee op toen Doohan moest/wou stoppen.
Ik denk eerder voor jou dat het een belediging is want je hebt erg veel gemist.

Ja precies... ik heb zeg maar net de laatste 500cc 2T races nog meegemaakt en daarna was het voor mij qua 2T al beperkt tot 125 en 250cc...
Dan hoef ik me nog niet geheel schuldig te voelen. Toch... blijft jammer dat de 2T verdwijnt :(
 
jammer dat hij in 2002 niet in de 250 bleef rijden, maar op een NSR met dunlops. Daarna hebben we hem nooit meer gezien helaas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan