Handtekening/contact krijgen met Harada?

Hallo wakker worden,hij is bijna de buurman van Capirossi in Monaco.Ze hebben ook veel contact met elkaar,ondanks de felle concurrentie vroeger,vandaar dat ik laatst zei dat Capirossi in Assen was. |(
 
Ja, das allemaal wel bekend misschien. Maar ook Capirossi ga je niet ff op de thee als ie eens in de buurt is.

Dus het is allemaal in behandeling ;)
 
Ik begin er onderhand bang voor te worden dat het lastig gaat worden... -O-


Op het balhoofd tekenen gaat hem helaas niet worden overigens, die is te ongelijk en niet glad. Dus denk dat ik het kontje van mijn motor en nog een reserve maar laat tekenen als het wel lukt...

Ik heb nu wel het plan dat áls we contact kunnen leggen ik komend jaar met de motor naar Monoca wil rijden om hem daar zelf ook te halen! Dan wel niet met de RS250 is me iets teveel van het goede maar met een doos achterop met de 2 kontjes erin. Als het goed is gaan we met de vrienden groep naar Mallorca dus dan ga ik met de motor.
Achterhoek-creatieve weg naar Monaco-Barcelona-boot Mallorca en terug *D

Maar ja... voor alsnog :X
Van Pramac en de bovengenoemde fotograaf en Capirossi nog geen bericht mogen ontvangen...
 
Laatst bewerkt:
Helaas... ben op een circuitdag laatst wel iemand tegen gekomen die ook zijn contacten eens wou aan spreken (Amerikaan van een 1 of ander motor nieuws forum) en die heb ik inmiddels gemaild maar helemaal niets van gehoord...

Mijn andere contact persoon zal ik binnenkort nog eens een berichtje sturen... straks is het weer wat rustiger natuurlijk in de motor wereld ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan