Handvat Spiegeltjes

Die staan ook op Ebay voor rond de 10 euro per kant. :)

En deze vind ik net iets moderner. Maar dat hangt van de smaak af. :) (geen prijscheck gedaan)
 
Laatst bewerkt:
Kijk uit met goedkope troep (ik ben ook in voor koopjes,maar in dit geval is,het dikwijls, goedkoop is duurkoop :') )

ik heb ze van puig ,ja voor 98 euro de 2.

had er eerst een paar van 29 euro die "rammelden"letterlijk van de stuureinden af B|
 
Ik heb deze erop zitten.

s-l1600.jpg


Pair Motorcycle CNC Aluminum Rear View 3" Handle Bar End 7/8" Mirrors Round | eBay

Heb ze erop zitten zoals rechts onder.
 
^dat kan ik onderschrijven.

2x goedkoop setjes gehaald, 2x kwam in 2 weken later thuis en lagen de spiegels ergens onderweg langs de weg.
Niet zozeer dat ze van het stuureinde aframmelde, maar helemaal uit elkaar gerammeld. dus alleen de houders zaten nog vast aan mn stuur.

Nu een spiegel van highsider en die bleef bij 200+ kmh netjes zitten
 
Ik heb nu prima Chinese spiegels van twaalf euro, geen bar end maar 'inschroevers'.

Beter dan de originele Mickey Mouse van Cagiva (Raptor 1000) en dat goedkope bovenstaande model had ik eerder op de TL1000S.





Uiteraard moet e.a. wel professioneel gemonteerd worden. :+
 
Laatst bewerkt:
Zou je zelf kunnen kiezen hoe je ze erop monteert?

Want ik wil dus niet dat ze helemaal uitsteken aangezien ik graag door smalle doorgangen manouvreer en dat gaat wat makkelijker als m'n motor er niet breder op wordt
 
Kijk uit met goedkope troep (ik ben ook in voor koopjes,maar in dit geval is,het dikwijls, goedkoop is duurkoop :') )

ik heb ze van puig ,ja voor 98 euro de 2.

had er eerst een paar van 29 euro die "rammelden"letterlijk van de stuureinden af B|
Ik kan dit onderschrijven.. meerdere goedkope setjes gehad. Eentje had een inklap mechanisme welke na 3 keer inklappen al lam was, waardoor de spiegels boven de 50km/h al weer half inklapten en je dus niets zag. Bij de andere set vloog er een spiegeltje uit op de snelweg omdat de wind er kennelijk onder sloeg. Gelukkig geen auto's geraakt..

Heb nu rizoma's. Duur, dat wel, maar geen klachten.
 
Laatst bewerkt:
^dat kan ik onderschrijven.

2x goedkoop setjes gehaald, 2x kwam in 2 weken later thuis en lagen de spiegels ergens onderweg langs de weg.
Niet zozeer dat ze van het stuureinde aframmelde, maar helemaal uit elkaar gerammeld. dus alleen de houders zaten nog vast aan mn stuur.

Nu een spiegel van highsider en die bleef bij 200+ kmh netjes zitten

Wow. Een highsider met 200+ km/u en er dan nog oog voor hebben dat je spiegeltje het heeft overleefd. Held.

edit: Beter lezen Morrie, beter lezen... :$
 
Laatst bewerkt:
Zou je zelf kunnen kiezen hoe je ze erop monteert?

Want ik wil dus niet dat ze helemaal uitsteken aangezien ik graag door smalle doorgangen manouvreer en dat gaat wat makkelijker als m'n motor er niet breder op wordt
Als de vraag voor mij is, is het antwoord ja.
 
(Even voor de zekerheid)

Je kan dus het linker spiegeltje rechts monteren en andersom
 
9/10x kan je et spiegeltje 180graden draaien voor je Em vast zet
 
Laatst bewerkt:
Zou je zelf kunnen kiezen hoe je ze erop monteert?

Want ik wil dus niet dat ze helemaal uitsteken aangezien ik graag door smalle doorgangen manouvreer en dat gaat wat makkelijker als m'n motor er niet breder op wordt

Ja dat kan. Zie mijn spiegels van motozoom (dacht 38 euro per stuk). Ik heb ze om precies dezelfde reden naar binnen gedraaid. Het zicht blijft goed tot en nu toe ben ik tevreden over de kwaliteit. Bij 200+ blijven ze keurig in positie.
y4mZcMrSuWpnXFHTtwyqzKFQGpduXoMF7KL5RRX44Sl8AlZKo4JqwiD_oiRJMUgepC-vZcYF1Oqg0yiywB25Ko_GYfn9E4KHnrhR1DFJiqpsytOZ_QHqA2cwZWD3r8pjofrf_Ic-gioG5KzPSOYxNa0o6s1zlZ-fmO_KFQVExDAJPiQWGPMNEbnqu4an_LjmPYcWMseguauGzYK4T9ADPYVEA


y4mF-JoBgRii_k-lKAjxM-d3WQlkNb-1Nqb2inw6GrJFNFbBtb7Lc-OmWU8hkuEhu3OTAl97e2af5S2GCXfQ3dHfGCgFIgHn8HqZkkwmqUZAzYmiFI9cw_hAQn5dAsqOn6K6olF5V_dYQtos9Ufg9olEITAgRuzAxkXY-zdC92qaLuVo5yEKY0MvRVxc3p9s_PvN4Z3yQKX7cb9wKuP0n6cTA


y4m6xW0VghzvpM9-LBJD5HSy2kt3SjX_Ya66IH75s2iuDY37kwEjORIAdA6cLcSE5nYFnjbTp9gEYhw73vtaL2yXuUfHidzA4Gwa_nbJdokjXecgA9sQpZqnwbj87IHyMnDXLhKS-tQ6UxvpAFpsD2O6ORbuamDkwO_8FG6oNsbkkFvWoazyGbByPCPG0ZqY0Lr_weriNQs-KWU1Pt9ejWjyg
 
Laatst bewerkt:
Zou je zelf kunnen kiezen hoe je ze erop monteert?

Want ik wil dus niet dat ze helemaal uitsteken aangezien ik graag door smalle doorgangen manouvreer en dat gaat wat makkelijker als m'n motor er niet breder op wordt
De stuurproppen zaten bij mij wat losjes, bleven niet vast. (China zeggen de critici)
Dus op een gegeven moment heb ik die weggedaan bij het vernieuwen van het stuur, en ze hier direct op gemonteerd.
(klem past gewoon @22 mm)

Nooit meer los gegaan en het stuur wordt niet breder. :}

Is ook al op de foto's die ik gisteren poste. :P (Wel hele smalle stuurproppen gemonteerd) :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan