Handvatten tegen trillingen motor ??

mac d

MF veteraan
19 jun 2005
23.212
1.499
Noordzee
Ik heb met m'n beestje erg veel last van trillingen van de motor B|
Zo ongeveer na 45 minuten :] kan ik dus geen eens een peuk meer vasthouden :(

Nu zijn er van de week tijdens de 12000 Km beurt (goed uitgevoert trouwens ,eindelijk eens een goeie garage gevonden *O* ) andere handvatten opgezet die deze trillingen opvangen :Y

Sla me dood welk merk ,ze lijken op die schuim handvatten die je vaak op gewone fietsen ziet
Nu vangen ze inderdaad de trillingen goed op *O* ,alleen...(zat er aan te komen)
De handvatten zijn dus danig groot dat ik m'n hand er niet prettig omheen kan leggen en ik heb totaal geeen gevoel bij wat ik doe |(
Gas geven is gewoon op de gok zeg maar ;(
Plus na 15 minuten beginnen m'n polsen leuk tegen te werken
En ze zien er niet uit :X
Ik heb er dus naar mijn mening meer mee verloren als mee gewonnen '(

Weet iemand een merk of type handvatten (als je een linkie heb nog beter) die dus ook trillingen opvangen en ook nog een beetje goed ogen ??

Ik heb trouwens al andere stuurgewichten geprobeert en het maakte niks uit ,was zelfs nog erger B|

Ik heb al nagevraagt of de trillingen niet van iets anders kunnen komen ,is gecontrolleert en nop
Mij is verteld dat het trillen een viercilinder eigenschap is wat gratis wordt ingebouwt jammer genoeg '(
 
Heeft wel een voordeel.
Je vrouw/vriendin zal het lekker vinden die trillingen _O-
Nu ff serieus.
Tsjaaa. andere sstuurtrillingsdempers maar dat heb je zelf al gedaan.
een 4 cilinders trilt over het algemaa het minst. Moet op zich toch een oorzaak hebben.
Maar dr is soms niet aan te doen. Je kan je stuur wel met rubbers vastzetten maar of dat veilig is :X


Nieuwe motor kopen :P :Y
 
Heeft wel een voordeel.
Je vrouw/vriendin zal het lekker vinden die trillingen _O-
Nu ff serieus.
Tsjaaa. andere sstuurtrillingsdempers maar dat heb je zelf al gedaan.
een 4 cilinders trilt over het algemaa het minst. Moet op zich toch een oorzaak hebben.
Maar dr is soms niet aan te doen. Je kan je stuur wel met rubbers vastzetten maar of dat veilig is :X


Nieuwe motor kopen :P :Y

Misschien volgend jaar :
Een 1000 K5 black :9~ :}
of een KTM Superduke :P

Nu in ieder geval nog niet :N ,geniet nog teveel van het beestje :Y

(blad)lood in je stuurhelften stoppen werkt erg goed en natuurlijk je oude handvatten weer erop of fijne nieuwe.

(Blad) lood :?
Je bedoelt dat spul waar ze vroeger gebruikte bij dakpannen leggen ??
 
Met andere stuurgewichten moet het minder worden, niet meer.
In dat geval: komt dan dus duidelijk ergens anders door.

Verder zoeken dus!
 
Terug
Bovenaan Onderaan