Handvatten Vulcan

Ja maar waarom zou hij ze moeten halen?

Dat is mij nog niet duidelijk.
Dus ik vind je ''ja'' wel wat prematuur... O-)
Das ook weer waar.

Daarnaast is het de vraag of het een wens of een verplichting is. Indien het eerste, dan is het werkwoord 'moeten' niet goed gekozen.
 
Volgens mij is het een verplichting: hij geeft aan handvatten te moeten halen. In het kader van de solidariteit als motorbezitters (let wel: da's een significant verschil met het veelal verkeerd gebruikte begrip 'motorrijders'!) onder elkaar, vind ik dat we deze kwestie wel serieus moeten oppakken.
Gezien het merk motorfiets van TS en de wanhopige toon in zijn oproep, is enige spoed gewenst, lijkt me.

Ik ben dus ook voor 'Ja'.
 
Ik heb ze ook vervangen op m'n 800, maar nooit gekeken of gerealiseerd dat er zoiets bestaat als met of zonder gasvoorbereiding.
 
Ik denk dat het gaas om de huls die aan het uiteinde van het stuur zit.
Deze huls draait om het stuur geen, en er zitten de gaskabels aan vast.

De truuk is: krijgt TS de huidige handvatten er af zonder die huls te slopen, zodat die gebruikt kan worden? Zo ja, dan kunnen universele handvatten.

zo nee; mogelijk losse huls er bij, of een setje handvatten waar al is voorzien in het aansluiten van de gas- en reourkabel (indien aanwezig op dit model)
 
Ok, ff graven dan in m'n geheugen...ik kan me herinneren dat de bestaande handvatten op m'n Vulcan 800 behoorlijk lastig te verwijderen waren met die gewichtjes enzo.
Ik heb ze gewoon maar met beleid kapot gesneden/getrokken meen ik.
Na het strippen heb je gewoon een plastic gashandle oftewel huls, die over de stuurbuis heen zit.
Een aftermarket 1 inch handvat past daar wel weer overheen.
Die aftermarket handvatten van Highwayhawk enzo hebben intern ook vaak rubber laagjes die je al naar gelang kunt verwijderen om ze pas te maken op het stuur.
Ik heb het exemplaar voor over de gashandle ook flink leeggemaakt, de gashandle met natte zeep ingesmeerd en toen het handvat eroverheen getikt met een hamer en beschermdoek.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan