handvatten

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan iemand me vertellen of ik deze handvaten ook op mijn zx9r kan plaatsen ?

Ik heb reeds een ander stuurtje zitten maar bij deze handvaten zit aan het rechterhandvat zo een aansluiting voor de gaskabel terwijl ik mijn originele gebruik, je weet wel met het plastiek gedeelte.

kan ik dit verwijderen zodat ik ze toch op mijn motor gepast krijg?
en kan ik deze handvaten dan ook vastzetten want volgens mij zijn deze met schroefjes.
Misschien duwen de schroefjes aan de rechterkant het plastiek gasgedeelte dan tegen het stuur aan en kan je geen gas meer geven ofzo..... :?

graag raad want vind deze wel vet !!!! })

Motorcycle Parts and Accessories - D2Moto
 
Ik begrijp eigenlijk niet zoveel van wat je schrijft, maar volgens mij bedoel je met het rechterdeel gewoon je gashandle. Daar kan je het plastic deel niet zomaar van verwijderen, dan kan je geen gas meer geven namelijk.

En verder handvaten die je met schroeven moet vastzetten lijkt mij sowieso niet echt een goed idee.
 
Vaten zien er zo uit:
vaten_lebreton.JPG


handvatten zo:
powergrips.jpg


En handvaten:
Die bestaan niet :)
 
haha

misschien iets voor de BAM's (bewust alleenstaande moeders motorchicks)

anyway probleem opgelost heb mooie handvaTTen gevonden van harri's en netjes gemonteers had trouwens ook totaal geen moeite om te monteren gewoon efkes in warm water gelegd en gingen er zo op . Deze morgen nog gecheckt en zitten stevig op hun plaats ;)

Heb nu wel bar-ends gekocht met spiegels , verschillende maten pasbussen erbij dus moesten wel passen op ieder stuur; behalve op dat van mij scheelt niet veel gewoon efkes met boor doorlopen en dan monteren. stuur is op tellers na weer compleet .

Nu begint het ergste pas, die vervelende elektriciteit |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan