Handvatverwarming

arjan901

Rookie
9 sep 2009
20
0
Hallo,

Ik heb vorige week handvatverwarming laten plaatsen. Nu werkt de rechterkant bij me gashendel wel goed, word goed warm, maar de linkerkant wordt een stuk minder warm. Nu dacht mijn vader dat dit misschien kan komen omdat die warmtedraden rechts oppervlakkiger liggen dan links. Hebben meer mensen dit probleem, anders moet ik weer terug naar de dealer!
 
je gashendel is beter geisoleerd van je stuur dan de linkerkant. links gaat dus veel warmte verloren in je stuur en zal dus vaak iets kouder blijven. het duurt ook langer voordat deze kant op temperatuur is :)
 
een stel handkappen houdt de wind van je stuur af zodat je ook minder warmte verliest.
zelf heb ik met handkappen + handvatverwarming + winterhandschoenen geen last gehad van koude handen bij woon-werk terwijl het -12 was :P (uurtje snelweg)
 
je gashendel is beter geisoleerd van je stuur dan de linkerkant. links gaat dus veel warmte verloren in je stuur en zal dus vaak iets kouder blijven. het duurt ook langer voordat deze kant op temperatuur is :)

dan is t toch vreemd dat ze daar bij t ontwerp geen rekening mee hebben gehouden... ik heb toevallig ook verwarming, maar merk geen verschil.

terug ermee! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan