handvatverwarming

djrgv

Rookie
22 aug 2012
2
0
Hallo ik ben in het bezit van een burgman 650, ineens begon hij schokkend te rijden. scooter even neergezet contact uitgezet en de scooter wilde niet meer starten, leek erop dat er geen stroom meer in de accu zat. Wat mij wel op valt is dat het ledje van mijn handvat verwarming knippert op niveau lo. Ik heb vandaag een nieuwe accu geplaatst maar led blijft nog knipperen. (standaard op de burgman 650 executive) Wie kan mij helpen zoeken naar een oplossing

mvgr
Djrgv
 
Wat geeft die LED van je handvatverwarming aan dan.. (de functie bedoel ik), waarschijnlijk niet de accucapaciteit maar de stand van verwarming waar hij op staat of zo??
Dan zou het goed kunnen dat dat er niets mee te maken heeft toch?
 
Als je kortsluiting hebt sneuvelt een zekering of je bedrading gaat in rook op, kortsluiting kun je dus uitsluiten. Ik vraag me eigenlijk af waarom je een nieuwe (volle ????) accu plaatst als je niet eens weet wat het probleem is (eerlijk gezegd heb ik geen idee, behalve wellicht een lege accu, wat je probleem is).
 
Laatst bewerkt:
Als je kortsluiting hebt sneuvelt een zekering of je bedrading gaat in rook op, kortsluiting kun je dus uitsluiten. Ik vraag me eigenlijk af waarom je een nieuwe (volle ????) accu plaatst als je niet eens weet wat het probleem is (eerlijk gezegd heb ik geen idee, behalve wellicht een lege accu, wat je probleem is).

Trouwens wat ik me net bedenk, is je ontsteking niet naar zijn grootje? Lege/dode accu blijft hij wel op lopen, goed is het niet, maar het kan wel.

Maarja, laadspanning is lastig meten als hij het niet doet |(
 
ik zou eerst die handvat verwarming eens volledig uitschakelen, door bv een stekker los te trekken.
en dan eens kijken of de dynamo nog wel bijlaad.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan