hans.. whats-his-name?

Edoll

Die hard MF'er
12 jun 2002
527
0
Hoogezand
Ik heb net een foto teruggevonden van mijzelf waar ik op een motor van een bekend nederlander zit (eind jaren 80 schat ik)... veel nederlandse motorcoureurs zullen er niet geweest zijn in die tijd, volgens mij was z'n voornaam Hans.. iemand enig idee welke knakker ik bedoel?
 
Hans Spaan :?
p24.jpg

 
Laatst bewerkt:
spaaaaaaaaaaaaaan!!

die ja hehe
:} :} :}

nou kan ik straks tenminste fatsoenlijk slapen zonder maar af te blijven vragen wie het nou precies was
 
Scannen/posten en wij ook weer ff Spaan zien :+

pffff wat klinkt dat oud ghehe
 
Ik heb net een foto teruggevonden van mijzelf waar ik op een motor van een bekend nederlander zit (eind jaren 80 schat ik)... veel nederlandse motorcoureurs zullen er niet geweest zijn in die tijd, volgens mij was z'n voornaam Hans.. iemand enig idee welke knakker ik bedoel?

Hans spaan : 125 cc
Wilco Zeelenberg : 250cc
Cees Doorakkers : 500cc
 
Scannen/posten en wij ook weer ff Spaan zien :+

pffff wat klinkt dat oud ghehe

Ik zal de foto morgen idd even scannen en posten, maar hans spaan zit er zelf niet bij he.. ik zit er als <10 jarig jongetje op de motor van hem :)

jaja de motorpassie blijkt diepgeworteld bij deze jongen, daarom nu op een chopper, het racemotoren hoofdstuk was toen al afgesloten :) :)
 
Zeelenberg, die moet Saint misschien wel kennen, woont in het zelfde gehucht als hem. Kan Saintje ook met de motor van een BN-er op de foto...

Zijn ouders wonen in Bleiswijk. Hijzelf niet meer geloof ik. Zijn ouders hebben een eetcafe in het bos. :)
 
Tjonge, m'n eerste TT bezoek in, ik meen, '89..
Toen won Hans Spaan de 125cc :]

Dat was voor moi ook m'n eerste TT. Ik was toen 11 jaar. :) Ben intussen dus ook een TT veteraan, want sindsdien heb ik er geen een meer overgeslagen. :9

Hier nog een plaatje van mij op de motor van Boet van Dulmen. De foto zal rond 1985-1986 gemaakt zijn.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan