Hard door bochten jagen en lak aan anderen hebben

Frederiko

Die hard MF'er
20 jul 2003
591
0
Arnhem
Naast motor rijden, mag ik ook graag recreatief fietsen. Vanmiddag lekker over de dijk aan het fietsen met partner komen er 2 motoren aan, waarvan de 1 niet voor door ander wil onder doen, als het gaat om bochtjes pakken. Is niks mis mee! Maar het zijn die gasten die er vroeg of laat voor zorgen, dat dijk rijden voor motoren voorbij is omdat zij, wanneer ze een slipper maken in volle vaart fietsers zoals mij en partner vol in tegenovergestelde richting mee pakken. Zou niet de eerste keer zijn. Dit egoïstisch stunten doe je maar lekker in een overzichtelijke bocht waar niemand anders aan of in gevaar komt of op een klaverblad. Je grenzen aftasten in bochten is wat mij betreft OK, maar ontzie anderen daar SVP bij! ;)
 
Je moet gewoon goed uitkijken als je op je fiets zit en NIET een beetje expres in de weg gaan rijden als je motoren aan hoort/ziet aan komen dacht dat je dat onderhand wel es wist...

Je bent verdorie zelf motor rijder je weet toch de gedragsregels wel zeker, alles opzij als je der aan komt op een dijk!!!

Was het alweer Vrijdag trouwens???
 
Laatst bewerkt:
Heel grappig hoe de fietser hier de bad-guy wordt gemaakt in 6 reacties. Kom op nou jongens, een beetje zelfreflectie kan toch ook geen kwaad?
 
Ook dit is weer een typisch geval van asociaal rijgedrag, komt helaas vaker en overal voor bij elk vervoersmiddel. ;(
Maakt niet uit of het voetgangers, fietsers, motorrijders of koekblikkers zijn.
Gewoon blij zijn dat ze je niet geraakt hebben en je frustratie weg laten ebben, het heeft helaas geen nut om je hier over op te regen.
Vroeg of laat rijden die gastjes zich toch zelf in de kreukels, het is alleen jammer als ze dan ook iemand anders mee nemen.
 
Waarom stopt hij de 2 motor rijders niet met gebaren?
Iemand stoppen door te gebaren :? Misschien ligt het aan mij, maar ik ga echt niet stoppen als er weer eens een fietser of voetganger als een debiel gaat staan zwaaien/gebaren.
 
Waarom stopt hij de 2 motor rijders niet met gebaren? Ipv hier lopen zeiken?

Jij stopt zeker ook voor iemand die je een gebaar maakt dat je langzamer moet rijden? By the way, TS verdient respect dat hij niet zeikt, maar een goed punt op tafel legt.

:W
 
TS heeft best een punt. Ook op een dijk moet je rekening met elkaar houden en andere gebruikers niet in gevaar brengen. Ik zie overigens wel vaker motorrijders waarbij ik denk, dat is geen goeie reclame.

Overigens zij fietsers (wielrenners) ook niet altijd even sociaal als ze in een groep rijden.
 
Het leuke is alleen dat de TS hier nu vind dat de motorrijders gevaarlijk bezig zijn. Hij geeft zelf aan dat je dat maar op een klaverblad moet doen. Over een week krijg je hier een topic dat iemand over een motorrijder is gereden die op het klaverblad de bocht uit ging en op de doorgaande weg kwam.

Beste is op het circuit gaan rijden en anders je gal spuwen op dat moment ter plekke en niet naderhand hier nog eens.
 
Het leuke is alleen dat de TS hier nu vind dat de motorrijders gevaarlijk bezig zijn. Hij geeft zelf aan dat je dat maar op een klaverblad moet doen. Over een week krijg je hier een topic dat iemand over een motorrijder is gereden die op het klaverblad de bocht uit ging en op de doorgaande weg kwam.

Beste is op het circuit gaan rijden en anders je gal spuwen op dat moment ter plekke en niet naderhand hier nog eens.

Idd ;) ,dan mag het wel,beetje 1 richting denkend :')

@ Ts van mij mag je dijkjes geheel voor jezelf hebben :Y .
Beter geen circuit gaan rijden,als je nu al geen vertrouwen hebt in de grip van motorbanden van anderen :)
 
Leuk is dat, ben je relaxt aan het rijden. Je ziet in de verte fietsers en gaat ruim van te voren van het gas. Je rijdt onder de max snelheid en alsnog krijg je gebaren van "Langzamer". Bij mij is dat dan het teken om het gas vol open te gooien :$
 
Heel grappig hoe de fietser hier de bad-guy wordt gemaakt in 6 reacties. Kom op nou jongens, een beetje zelfreflectie kan toch ook geen kwaad?


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan