Hard Krome, Vance&Hines of Road Burner???

Maurits D

Rookie
6 sep 2009
26
0
Wie helpt mij?
Ik zoek aftermarket uitlaten voor mijn Suzuki c50 uit 2006 (c800 volusia Amerikaanse versie zonder lambdasonde) die meer aanwezig zijn dan het geluid van de standaard uitlaten, maar die nog wel beschaafd genoeg zijn om mijn vriendin nog achterop te houden..

Ik heb een aantal opties gevonden.
Van Hard Krome hebben ze de res-tec 3'', met speciale dempers die het geluid toch behoorlijk schijnen te dempen. Iemand ervaring mee? Of met de classics of andere vorm van rechte uitlaten? Vind de drag-look wel erg te gek.

Van Vance&Hines zijn er de cruzers, half open, prachtig geluid, al houd ik iets minder van de looks. Weet niet hoe luid ze zijn... Is geen extra apparatuur nodig als jet-pack zeggen ze.

Road Burner heeft ook mooie uitlaten, beweert ook wat beschaafder te zijn.

Wie helpt mij verder?
 
tmaakt eigenlijk allemaal niets uit joh, gewoon erop zetten wat je mooi en betaalbaar vind.
Uiteindelijk doen die pijpen, in mijn ogen, allemaal hetzelfde.
 
Je moet dan ook een nachtje slapen nadat je het bier hebt opgedronken voordat je gaat lassen.
 
Nog aan Supertrapps gedacht? Mijn vorige motor (m50/m800) klonk met de supertrapps geweldig. Veel beter dan de m1800 die ik vanaf volgend week heb.
 
Let wel op dat het niet te hard klinkt inderdaad; heb op mijn vorige motor (yamaha cruiser) een open pijp gehad van highway hawk, vond het geluid eventjes leuk maar erna werd het al gauw vermoeiend en had steeds de neiging om met optrekken weinig gas te geven vanwege het kabaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan