hardcore filmpje

zal ik nou maar uit de kast komen...


ik was het met mn 25kw bandit!

thanks voor alle complimenten! :)
 
De motor van deze gast verkeerd in een top conditie. Een waar menig dealer nog wat van kan leren.


en wat betreft motorbeheersing. Hij is gewoon extreem goed.
 
Je komt ze ook overal tegen.


En idd deze jongen kan wel rijden maar je weet nooit wat het andere verkeer doet.


Maar verders :9~ :}
 
Heeey die wegen komen mij heel bekend voor *D
Petje af hoor!
Alleen ff uitkijken bij die flitspaal daaro als je de snelweg op gaat, of niet soms ?! 8-) :]
 
:} Hulde mannen keep on going :} and keep the shining side up!!!!!!!!! :} :} :}

[me]Redline Rider gaat even ze ogen dicht doen en dromen dat hij dit kan :9 [/me]
 
Eerlijk gezegd zat ik te wachten tot ie op z'n giegel ging :o ... dacht dat het daar om ging... maar niet dus... mooi truukje...
Wat zou er met je rug en nek gebeuren als je achterover kuukelt? :X
 
Plaatjes van het wheeliemonster

727.jpg

729.jpg

gummen_76.jpg

gummen_78.jpg
 
Lekker ook die stoppie met z'n voorwiel op een pijl (wegmarkering) en dan ook een halve meter achter een stilstaande auto. Heel spannend natuurlijk maar vrij onverstandig. Maar met zon lelijke fiets zou een crash mij trouwens ook niets uitmaken, je kunt wel raden waar de kappen zijn gebleven :)
Ik houd overigens niet echt van dat gemoraalridder, maar wheelies naast bomen etc. dat is gewoon een beetje dom.
Het filmpje is eigenlijk ook vet saai als je er niet zelf bij bent geweest. Met één wheelie en één stoppie heb je eigenlijk alles al gezien.
Ik doe het niet na, maar met de huidige concurrentie moet je toch kritisch blijven :+
 
Laatste stukkie zit er uit als lage vuursche ...
bennik warm? :P
Verders helemaal af doe me dr nog maar een :P
(zeuren over dat het niet kan doe ik wel als het mis gaat :X ;) )
grtz.
Dr.@
 
Maar met zon lelijke fiets zou een crash mij trouwens ook niets uitmaken, je kunt wel raden waar de kappen zijn gebleven :)



vooronderstellingen zijn er al genoeg op de wereld.


Deze fiets is in uitstekende staat gekocht. Maar om er zeker van te zijn dat er nix fout zou zitten, is alles preventief gereviseerd. Het kuipwerk is er af, omdat plastic gewoon voor mietjes is :P

dus......als iemand nog behoefte heeft bij een topkuip van een FZR 1000 ??????
 
snorro (om je ff op mf toe te spreken, ik ben joaquin op bp)..

ik vind het toch niet kunnen, echt onverandwoord...

straks valt ie nog...

yeah yeah yeah..................

gewoon bruut...... :} :} :} :} :} :}

ik doe het hem niet na, maar ik vind het geweldig.....
 
vooronderstellingen zijn er al genoeg op de wereld.


Deze fiets is in uitstekende staat gekocht. Maar om er zeker van te zijn dat er nix fout zou zitten, is alles preventief gereviseerd. Het kuipwerk is er af, omdat plastic gewoon voor mietjes is :P

dus......als iemand nog behoefte heeft bij een topkuip van een FZR 1000 ??????

ok ok ik geloof je. Maar ik vindt het nu niet mooi hoe de tank in de rest van de fiets overloopt. 9 van de 10 keer is zon streetfighter met weinig (visueel) werk eraan en zonder kappen gewoon een schade fiets. Maar bij deze gaat het meer om de prestaties dan de looks dat is wel duidelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan